poniedziałek, 8 listopada 2021

135. Darmowe wzory z motywami bożonarodzeniowymi.

Witajcie moi drodzy czytelnicy.
Tak, jak obiecałam przygotowałam dla Was zestaw darmowych wzorów
 o tematyce bożonarodzeniowej.

Wybrałam dla Was darmowe wzory autorskie
 od moich ulubionych projektantek Marii Bravko, Durene Jones.

Na moim blogu znajdziecie kilka wpisów, gdzie prezentowałam wzory wyżej wymienionych autorek: Foxes love cosiness <klik>, MR Rabitt <klik> czy Bear with flowers <tutaj>.


Maria Bravko "Christmas mitten"  <klik>.


Maria Bravko"Snowball Glass - <klik>


Maria Bravko "Winter panda" <klik>


Poniżej kilka wzorów od Durene Jones.





Więcej darmowych wzorów od Durene Jones,
 nie tylko w tematyce bożonarodzeniowej, znajdziecie tutaj <klik>.

Kilka wzorów znalazłam również na Vk.


Link do pobrania pliku tutaj <klik>.




Wzory do zimowych elfików kolejno w linkach: 1 <klik>, 2  <klik>  ,3 <klik>.

Mam nadzieję, że wzorki Wam się przydadzą i chętnie z nich skorzystacie :)

Miłego tworzenia

8 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie :D Kilka wzorów na pewno z chęcią wyszyję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością podejrzę Twoje hafciarskie poczynania :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ojej, jakie śliczne są te wzory!! no cudeńka - w szczególności ta wróżka, i elfy, i te ptaszorki... :) co prawda ja bym je widziała namalowane np na drewienku czy bombce, bo z haftowaniem sobie nie radzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może staną się inspiracją na kolejne cudo, które namalujesz?😉

      Usuń
  3. Dzięki wielki Aga, choć przyznam szczerze że wzory Marii Bravko mi się niezmiernie podobają ale nie wyszywać , bo ja nie lubię konturów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, powinnaś przekonać się do konturów- jak one potrafią haft upiększyć <3 Powiem Ci szczerze, że ja odchodzę z kolei od haftów bez konturów, wydają mi się takie pozbawione tego "czegoś"...

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...