środa, 10 listopada 2021

136. Kiedy wreszcie zakwitną magnolie? Październikowe postępy

 Witajcie, listopad wkradł się w moje życie cicho i niepostrzeżenie...
Jak co miesiąc o tej porze, nadszedł odpowiedni moment na podsumowanie październikowych poczynań nad magnoliami.

Dla przypomnienia, tak prezentowały się one miesiąc temu.

A tak wyglądają po kolejnym miesiącu zmagań z igłą i nitką :)



Jak widać na ostatnim zdjęciu pracowałam nad łączeniem odcieni tła-
niezmiernie mozolna praca, a wiem, że przede mną jeszcze mozolniejszy fragment.
 Tło stanie się jeszcze jaśniejsze, a odcienie są do siebie bardzo zbliżone.
Niemniej cieszę się, że z miesiąca na miesiąc choć trochę udaje się "popchnąć" haft do przodu. 

Haft powstaje w ramach zabawy Nowy haft na Nowy Rok.

To wszystko na dziś :) Przesyłam Wam moc serdeczności i dziękuję, że nadal ze mną jesteście i kibicujecie moim rękodzielniczym poczynaniom. Buziaki

6 komentarzy:

  1. Podziwiam za haftowanie tła!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając Wasze komentarze, zaczynam sama siebie podziwiać ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Aga juz niewiele Ci zostało do Końca. I tak Cię podziwiam bo ja niestety nie lubię wyszywać tła. Trzymam kciuki za pomyślne skończenie haftu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele to pojęcie względne ;) Szczerze mówiąc to pierwszy haft z takim tłem i chyba do końca nie wiedziałam na co się piszę ;) Wydawało się, że duże pola jednego koloru szybko pójdą, a to bardziej mozolne niż ciągła zmiana koloru...

      Usuń
  3. Podziwiam zawsze za takie duże hafty, ja bym się za takiego nie wzięła, wolę mniejsze elementy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z mniejszych haftów, jaki czeka na dokończenie. Obiecałam sobie, że nie rozpocznę nic nowego, dopóki nie skończę rozpoczętych projektów. Magnolie mnie urzekają i chciałabym, by kwitły u mnie cały rok, choćby tylko haftowane ;)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...