niedziela, 14 listopada 2021

137. Melanżowy komplecik zimowy

 Cześć Kochani,
ostatnie posty poświęcałam głównie haftowi krzyżykowemu,
 ale dziś przychodzę do Was z szydełkowym tworem :)

Zostałam poproszona o wykonanie czapki na szydełku...
Powiem szczerze, dla mnie było to wyzwanie i debiut zarazem.
Zadania nie ułatwiały kolory włóczki i wymagania klientki.
Miało być barwnie i koniecznie z pomponem. Gdyby to ode mnie zależało- byłaby smerfetka bez pompona, ale to nie mnie miało się podobać ;)

Przekopałam Internet w poszukiwaniu inspiracji i zabrałam się do pracy.
Efekt końcowy oceńcie sami.



Po wykonaniu czapki okazało się, że zostało jeszcze sporo włóczki.
 Postanowiłam więc wykonać komin do kompletu.
Tu puściłam wodze fantazji i wedle własnej improwizacji
stworzyłam jedyny i niepowtarzalny melanżowy komin. 



Jak Wam się podobają moje barwne "tworki"?
Jak na pierwszy raz, to chyba poradziłam sobie całkiem nieźle. 

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Super komplet powstał, fajna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Śliczny i bardzo udany komplecik, piękna kolorystyka:)
    Jeżeli chodzi o mnie to też bym wolała bez pompona, lubię proste czapki.
    Mam nadzieję, że właścicielka zadowolona? Całość wygląda extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właścicielka bardzo zadowolona.
      Ja z tych, co to czapek nie lubią... Aczkolwiek jeśli już pogoda zmusza, to tylko proste fasony. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Super Ci wyszedł ten komplecik . Lubię taką cieniowana kolorowa włóczkę. Co do pompona na czapce to ja bym go wybrała w nieco bardziej stonowanych pastelowych kolorach. Jak dla mnie jest zbyt jaskrawy. Mam nadzieję, że nowej właścicielce się spodobał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, jak już wspomniałam- kolory totalnie nie moje i przy tak barwnej włóczce z pompona zrezygnowałabym całkowicie, lub dała jednokolorowy. Życzenie było zgoła inne, ja tylko spełniłam marzenia o barwnej czapce :)

      Usuń
  4. Właścicielka jest zachwycona.🤣🤣🤣Nawet w nocy wstaje i maca kompleta🤣🤣🤣Wiem że byłam najbardziej upierdliwą klientką ever🤣🤣🤣. Ale jestem przeszczęśliwa.Jak bym mogła to bym w tym komplecie spała. Dla mnie kolory czapki i pompona są idealne. Kurtke i resztę mam stonowane więc, przy dodatkach mogę zaszaleć. Wiem że wyglądają jak by jednorożec zwymiotował na nie tęczą. Ale to cała ja.Jeszcze raz Ci bardzo Aguś dziękuję. I nawet świńskiego ogonka już mi nie brakuje.🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne zamówienia to moja specjalność :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Poradziłaś sobie super. Kolory całkowicie nie moje, ale kształty wyszły Ci bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik 😉
    Ja też mam w planach czapkę na szydełku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że podołałaś a właścicielka w siódmym niebie :-)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...