poniedziałek, 22 listopada 2021

140. Świąteczne pudełko

 Witajcie Kochani, dziś szybciutko przybywam pochwalić się Wam świątecznym pudełkiem, które wykonałam według livu Joanny Szulc na grupie Świry Rękodzieła Inspirują.

To pierwszy tak skomplikowany projekt scrapowy, który wykonałam. Mimo lekkich niedoskonałości jestem z siebie mega dumna. I wiem, że jeszcze nie jedno takie pudełeczko wykonam, bo to świetny sposób na zapakowanie świątecznych drobiazgów :)




W swojej pracy wykorzystałam moje dwie ulubione kolekcje papierów od ITD Collection: Victorian Christmas oraz  Linen&Lace. Co  myślicie o takim połączeniu?
Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Aga to pudełko jest rewelacyjne. Żałuję, ze przegapiłam tego liva. Uwielbiam pakowac prezenty w takie pudełeczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Livy są zapisane na grupie, w każdej chwili można nadrobić ;)

      Usuń
  2. Przepiękne pudełko. Cuda na tej grupie tworzycie. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie odważyć się na wspólne rękodzielenie z nami ;) Korzystaj z szans na naukę- naprawdę warto :)

      Usuń
  3. Jak wiesz, jestem zauroczona pudełkiem. Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...