wtorek, 2 listopada 2021

133. Jesienna wymianka zakładkowa

 Witajcie,

dziś opowiem Wam o jesiennej wymiance,
którą zorganizowała Justynka z Wielkich Małych Pasji
W ramach tejże wymianki wysyłałyśmy sobie ręcznie robione zakładki do książek oraz kartki z kilkoma ciepłymi słowami- tylko tyle i aż tyle. Organizatorce zależało bowiem, by paczuszki były miarę równe i jak najwięcej osób mogło je przygotować.

Od Paniuśki otrzymałam taką o to przesyłkę.
Ja natomiast przygotowałam dla Teresy <klik> takie o to upominki:



Korzystając z okazji, umówiłyśmy się z Terenią na prywatną wymiankę w ramach której otrzymałam cudownego anioła- żadne zdjęcia nie oddadzą jego urody. Już wisi w sypialni córek :)


Dostałam jeszcze dwa lniane woreczki, które z pewnością zostaną wykorzystane,
gdyż są naprawdę podręczne :)


Do Teresy zaś powędrowała tulip bag, którą prezentowałam jakiś czas temu na blogu. Cieszę się, że moje prace tak bardzo się Wam podobają. To balsam na moje serce i motywacja do dalszego tworzenia.


To była bardzo udana wymianka :) A korzystając z okazji pokażę Wam jeszcze dwie prace, które dostałam od blogowych koleżanek... Czy tak do końca po dobroci? Zadziałał syndrom żulenia... Aczkolwiek wiem, że ani Martunia, ani Ewa nie miały nic przeciwko ;)

Konik morski od Marty EviPassjonatki:



Talerz mixmediowy od Ewy z Magicznego Zakątka:



Ależ zdolne mam koleżanki, prawda? To wszystko na dziś :) Buziaki

6 komentarzy:

  1. Oglądałam efekty wymianki zakładkowej u Justynki i spodobał mi się pomysł na zakładkę i kartkę w tym samym stylu. Fajnie ze jesteś zadowolona z wymianki z Teresą, a prezenty mixmediowe od dziewczyn świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udana była ta wymianka u Justynki. Zaowocowała nie tylko fajnymi pracami, ale i nowymi znajomościami :)

      Usuń
  2. Noooo nie może być inaczej, zdolna koleżanka to i zdolne koleżanki posiada hihi. Piękna wymianka zakładkowa plus prywatny bonusik. Kurczaki jaką piękną kartkę zrobiłaś-fajnie że wciąga Cie scrap.
    Oczywiście prezenty od Marty i Ewy są przepiękne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wciąga! A zarzekałam się, że to nie dla mnie...
      I coś w tym jest. Nie wiem czy o zdolności chodzi, ale mówią, że pozytywna energia pozytywną przyciąga ;)

      Usuń
  3. Jesienna wymianka bardzo udana, pięknie się obdarowałyście nawzajem:)
    Pozostałe prezenty są niesamowite, taka technika to dla mnie czarna magia więc podziwiam baaaaardzo!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Mix media to dla mnie, jak wiedza tajemna, aczkolwiek mam ochotę spróbować sama coś podziałać ;) Czy mi się uda? Nie wiem- niezależnie od efektu podzielę się swoimi doświadczeniami na blogu :)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...