sobota, 20 listopada 2021

139. Zawieszka na drzwi w męskim wydaniu

Hej, witam Was serdecznie w swoich skromnych progach. 
Dziś będzie po męsku, papierkowo i scrapkowo.

Od czasu do czasu lubię poeksperymentować z papierami. Moja przygoda ze scrapbookingiem jest jeszcze na etapie nauki, ale nie ukrywam, że coraz mocniej mnie pochłania.
Dziś zaprezentuję Wam dwie męskie zawieszki na drzwi.

Obie zawieszki powstały z papierów od ITD Collection, w których jestem dosłownie zakochana! 

Pierwsza z nich powstała dla 5- letniego fana motoryzacji z papierów z kolekcji "Legendary ROUTE 66" . Powiem Wam szczerze, że te papiery są obłędne i w 100 % męskie, dzięki czemu zawieszka "ukleiła" się niemal sama...



W drugiej zawieszce z pewnością rozpoznacie kolekcję "Magic of Cinema", o której już kiedyś pisałam na blogu. Zawieszka ta powstała dla fana kinematografii i mam nadzieję, że przypadnie mu do gustu.



Jak Wam się podoba taka forma scrapbookingu? Dla mnie to odskocznia i fajna zabawa. Swoimi pasjami próbuję zarazić córki i powiem szczerze- skutecznie. Długie wieczory wykorzystujemy na świąteczne "kartkowanie". Efekty rodzinnych poczynań będziecie mogli podejrzeć już niebawem.

Buziaki

4 komentarze:

  1. Aga świetny pomysł z tymi zawieszkami. Ciężko cokolwiek zrobić dla faceta . Ale brakuje mi na nich napisu, skoro mają być na drzwi. !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zawieszki :-) Męskie tematy mogą wykończyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, scrapowanie baaaardzo wciąga- widzę po sobie ;) kiedyś zarzekałam się, że nie będę tego robić, teraz mam kilkadziesiąt kolekcji papierów, pudło wykrojników, i niezliczoną ilość dodatków... Nie wiem jak to się stało:D
    Super, że i Ty odnajdujesz w tym radość i relaks:) z przyjemnością zobaczę co zescrapowałaś rodzinnie z dziećmi!:)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...