czwartek, 25 listopada 2021

141. Kreatywna zabawa- podsumowanie i wyniki.

 Witam Was bardzo serdecznie. 
Stali czytelnicy z pewnością wiedzą, że na moim blogu od jakiegoś czasu trwała "Kreatywna zabawa", którą chciałam uczcić setny post na swoim blogu. Uczestniczki biorące w niej udział tworzyły prace, które  zainspirowały obrazy Aleksandry Sikorskiej oraz wiersze Anny Lisowiec. Album z wierszami od sierpnia podróżował po Polsce i podbijał Wasze serca. Dziś przyszła pora na podsumowanie zabawy i ogłoszenie wyników - do zwyciężczyni trafi przygotowana przeze mnie niespodzianka :)

Każda z nas inspirowała się czymś innym. Każda znalazła to "coś", co przemówiło i wyzwoliło ogrom kreatywności. Wszystkie prace są fenomenalne i niepowtarzalne.

Jako pierwsza z zadaniem zmierzyła się Etoile. Zainspirował je proces powstawania prac Oli. Wykorzystując szyszki, gąbki, patyczki, paluszki i materiały znalezione w domu - Daria wraz z córką stworzyły tła, które stały się podwaliną pod przepiękne ATC. 


Serdecznie zachęcam Was do lektury wpisu Etoile, gdzie podzieliła się szczegółami i wrażeniami z naszej kreatywnej zabawy - <klik>.

Kolejna praca należy do Ewy Mac z Magicznego Zakątka. Inspiracją dla niej stał się obraz pt. "Kwiat paproci". Ona, podobnie jak Etoile, wykorzystała w swej pracy materiały, z których najchętniej korzysta małoletnia malarka: szyszki, patyki. Stały się one podstawą i esencją jej projektu, o którym możecie przeczytać na jej blogu tutaj.

Od Ewy książka zawędrowała do Dagi. Stworzyła przepiękne ATC opatrzone cytatem zaczerpniętym z wierszy Anny Lisowiec, który w sposób dogłębny i subtelny zarazem charakteryzuje osoby autystyczne. Wpis Dagmary znajdziecie tutaj - zachęcam Was do jego lektury.

Po Dadze z malarstwem Oli zmierzyła się Akami. Ona również stworzyła tryptyk ATC, któremu nadała tytuł:  "Ulotność". O jej wrażeniach poczytacie na jej blogu: Koralik niejedno ma imię <klik>.

Kolejną osobą, która zmierzyła się z twórczością Aleksandry była Rysa. W swej pracy postawiła na nietypowe połączenia kolorów i radość tworzenia. Spójrzcie z jakim wynikiem. 

O odczuciach Rysy możecie przeczytać w jej blogowym wpisie <klik>.

Jako ostatnia do tematu podeszła Agula, która postanowiła zmierzyć się z kolorystyką obrazów małoletniej artystki. Aga stworzyła dwie prace. O jej interpretacji przeczytacie tutaj <klik>.


Jako organizatorka zabawy również podzieliłam się z Wami moim sposobem odbierania twórczości Aleksandry i przygotowałam inspirację, o której pisałam tutaj.

Nie ukrywam, że czytałam Wasze wpisy ze wzruszeniem. Cieszę się, że moja spontaniczna zabawa spotkała się z tak ciepłym odbiorem i zainteresowaniem. Warto było podzielić się z Wami tą pozytywną energią zawartą w tym niepozornym albumie, tak wspaniale uzupełnionym komentarzem poetyckim. 

Nie przedłużając, nadszedł czas na ogłoszenie wyników. Prace były tak różnorodne, nietuzinkowe i interpretacje tak bogate, że nie chciałam sama podejmować decyzji o wyłonieniu zwyciężczyni zabawy. O pomoc poprosiłam mamę Oli, która zapoznała naszą malarkę z Waszymi pracami i wskazała tą, która jest jej najbliższa. Obie były zachwycone Waszymi pracami i każda z nich jest dla nich zwycięska. Niestety nie jestem w stanie nagrodzić każdej z Was, więc pierwsze miejsce wytypował generator internetowy. Myślę, że to sprawiedliwy sposób :)

A nagroda niespodzianka według Randoma X wędruje do:

ETOILE 


Gratuluję! Proszę o kontakt mailowy lub wiadomość priv na FB oraz podanie danych adresowych. Czekam 2 tygodnie, jeśli zwycięzca nie zgłosi się, to wybiorę kolejną osobę :)

Jeszcze raz dziękuję Wam za wspólną zabawę.

Buziaki!

4 komentarze:

  1. No faktycznie świetne prace powstały, wszystkie są super i też bym miała problem z wyłonieniem zwycięzcy. Dla mnie wszystkie są wygrane, choc nie ukrywam że zauroczyły mnie prace Aguli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, super podsumowanie. Piękne prace powstały i ciężko wybrać ta naj, bo każda z nas robiła to z sercem. Gratuluję Etoile wygranej a Tobie za zabawę😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero dzisiaj miałam okazję obejrzeć wszystkie prace, cudowne interpretacje. Cieszę się, że miałam okazję uczestniczyć w tak wspaniałym projekcie. Gratuluję Etoile i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi głupio, że nie odezwałam się pod tym postem, grudzień od samego początku był dla mnie strasznie ciężki, choroba, kwarantanny i zdalne dzieci. Gratuluję drugiej osobie, która wylosowalas. Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...