piątek, 3 marca 2023

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki, 
torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Elegancka, poręczna, wygodna, mieszcząca wszystkie niezbędne szpargały – różnią się rozmiarem, kształtem, fasonem. Muszę przyznać, że torebki damskie
są ważnym elementem każdej garderoby. 
Jedni wybierają spośród modeli dostępnych na rynku, inni- gustują w torebkach handmade.

Dla sympatycznej Karoliny stworzyłam oreo w jej ulubionej tonacji.
Wspólnie wybrałyśmy motek w głębokim odcieniu fuksji- Pimotki <klik>.


Tak intensywny kolor postanowiłam podkreślić stonowanymi dodatkami: klapą z długim paskiem i klamrą <klik> w kolorze pudrowego różu oraz paskiem w takim samym odcieniu.


Torebka wyszła wyjątkowa, niepowtarzalna. Za to właśnie uwielbiam rękodzieło- za tą unikatowość :)
A ty za co kochasz produkty handmade?

Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. Fakt fajna wyszła ta torebka, choć ja preferuję raczej plecak i to z mnóstwem kieszeni. Ot takie zboczenie. Mam wtedy wolne ręce do których pasują kije :-). Podobają mi się te torebki OREO , ale musiałabym do nich kupić wszystkie dodatki bo włóczka , szydełko i materiał na podszewkę by się znalazły.
    Najważniejsze że się podoba Zamawiającej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to się stało, że przegapiłam posta z TAKĄ torebką? Cudeńko i majstersztyk.
    Ja tez lubię handmade za unikatowość i niepowtarzalność.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze - kolor jest obłędny, po drugie - podobne torebki chodzą mi po głowie od dawna, więc w tej wersji jestem totalnie zakochana! 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna torebka :) Pozdrawionka

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...