sobota, 25 lipca 2020

46. Bear with flowers

Witajcie Kochani :)
Tak, jak zapowiedziałam dziś prezentuję Wam pierwszy projekt z materiałów, które otrzymałam od Igiełki- Moniki B.

Monika zorganizowała na swoim blogu Candy, które miałam przyjemność wygrać. Dostałam od niej wspaniałą paczuchę przydasi, które mam nadzieję, jak najlepiej wykorzystać. Na pierwszy "ogień" poszedł fartuszek na butelkę...

Fartuszek, mimo niebieskiej obwódki, zyskał kobiecego stylu, dzięki hafcikowi, którym go przyozdobiłam. Wybrałam wzór od Durene Jones- "Bear with flowers". Powyższy haft wykonałam muliną DMC. Korzystając z pięknej pogody zapraszam Was na sesję plenerową :)










Jak Wam się podoba moja wersja fartuszka?
Przesyłam Wam moc wakacyjnej energii i pozdrawiam serdecznie :)
Buziaki

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Lidziu :) Przesyłam moc serdeczności

      Usuń
  2. Aguś, pięknie ozdobiłaś fartuszek. Zyskał duszę dzięki temu uroczemu misiowi ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i możliwość przetestowania Twoich materiałów :) To czysta przyjemność <3

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę fartuszek na butelce. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ;) Buziaki ślę

      Usuń
  4. tak odziana buteleczka bardzo zyskuję, świetny prezencik a i hafcik wyszedł rewelacyjnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Powiem szczerze, że "ubrana" buteleczka faktycznie ładniej się prezentuje- taka bardziej elegancka się wydaje ;)

      Usuń
  5. Już widziałam na fb, cudownie ubrane winko:)Śliczne hafciki i fartuszki extra!
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również przesyłam moc serdeczności :)

      Usuń
  6. Mnie sie bardzo podoba :) garnuszku zawsze sa cudowne.

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...