środa, 17 listopada 2021

138. Świąteczny gnom

 Witajcie Kochani,
Dziś po raz kolejny wprowadzę Was w świąteczny klimat,
 a wszystko za sprawą wyzwania w Szufladzie,
 a mianowicie Listopadowego Bingo.


Spodobała mi się przekątna linia wskazująca kolory: biały - zielony- czerwony.
A co kojarzy się z tymi barwami? Oczywiście Boże Narodzenie!
Postanowiłam stworzyć bombę w tychże kolorach
 z motywem świątecznego gnoma czy krasnala, jak kto woli.

Wyhaftowany gnom wcale nie wyglądał zachęcająco, dopóki nie zyskał konturów.



Uroczy, prawda?
Nie pozostało nic innego, jak pięknie haft zagospodarować.
Jak wspomniałam na początku, jego przeznaczeniem stała się karczochowa bombka oczywiście w zielono-czerwonych wstążeczkach.





Jak Wam się podoba moja interpretacja tematu?
Jeśli macie ochotę stworzyć sami taką ozdobę choinkową to serdecznie zapraszam Was na mój tutorial, który znajdziecie tutaj <klik>.

Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. Gratuluję Aga , super jest ten hafcik Gnoma i świetnie go zagospodarowałaś, kursik nie jeden się przyda. Fajna linie w BINGO wybrałaś. Fakt te kolorki to typowo Świąteczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie wyszło, witamy w Bingo Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny gnom! Pięknie zagospodarowałaś ten cudny i pełen szczegółów hafcik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie hafty- są takie dopracowane :) Po 12 latach haftowania zrobiłam się bardzo wybredna- pewnie dlatego, że mam świadomość, że każdego haftu, który wpadnie mi w oko nie wyhaftuję, więc staram się wybierać "perełki" :)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...