sobota, 14 sierpnia 2021

119. Kreatywna zabawa- moja inspiracja

Witajcie Kochani.
Jakiś czas temu na moim blogu rozpoczęła się "Kreatywna zabawa".


Uczestniczki biorące w niej udział tworzą prace, których inspiracją są obrazy Aleksandry Sikorskiej oraz wiersze Anny Lisowiec.  Album już ruszył w świat i pierwsze inspiracje już powstały- opowiem o nich w dalszej części wpisu.


Ja również postanowiłam stworzyć pracę na podstawie obrazu Oli. Wybrałam obraz nieoczywisty, jak ja sama...  Czasem mam wrażenie, że moje wewnętrzne ja jest właśnie jak ta "barwna plama"- poplątane, chaotyczne, z pozoru pozbawione sensu, a mimo to spójne i dążące do celu...


Dzięki takiemu "bogatemu" wnętrzu jestem niczym edycja limitowana z wiersza Pani Anni :) Dzień rozpoczynam od kawy i poszukiwań optymistycznego akcentu w swoim życiu. Podążam za głosem serca i rozwijam swoje pasje. Może i jestem "inna" wśród przeciętnego tłumu, ale jest mi z tym dobrze. 


W swoim projekcie wykorzystałam zieleń i róż, które tak mocno zdominowały obraz Oli. Nieregularność linii, która występuje w jej pracy podkreśliłam tekturką. Aby zachować spójność pomiędzy artyzmem Aleksandry i wierszem Anny Lisowiec, postanowiłam nadać sens i wyraz swojej inspiracji. W tym celu wybrałam motto zaczerpnięte z twórczości Marka Twaina. Podążając za pasją i czerpiąc radość z życia mamy szansę, by każdy dzień był tym najpiękniejszym w naszym życiu. Tyle pisania- spójrzcie, jak wygląda to w praktyce ;)






Tyle o mnie. Jak wspomniałam już wcześniej, książka już przemierza Polskę wzdłuż i wszerz. Zapraszam Was do Etoile <klik> oraz do Ewy z Magicznego Zakątka <klik>. Dziewczyny w ramach wspólnej zabawy przygotowały inspiracje, które zaskoczyły nawet mnie. Zajrzyjcie do nich koniecznie.
Niedługo kolejna dawka inspiracji:) 

Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Fantastyczna interpretacja:) Stworzyłaś przepiękną, delikatną karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu widzę w tej interpretacji, że próbujesz swój chaos i poplątanie okiełznać :) I tak długo rozplątujesz swoje myśli, aż osiągasz zadowalający stan. Jak ta kartka.
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...