wtorek, 5 października 2021

127. Steffi Flower

Witajcie Kochani.

Jakiś czas temu trafiłam na OmbreLove, gdzie trwała fajna promocja na włóczki. Były to tzw. dwupaki- jeden kolor motka był mi znany, drugi to swoista "randka w ciemno". Lubię niespodzianki, więc zaryzykowałam i stałam się posiadaczką tegoż właśnie motka :)

Nie ukrywam- kolory w pierwszej chwili mnie przeraziły. Ich intensywność, zestawienie. Koleżanka zaś była zachwycona- "Aga zrobisz z niej chustę dla mnie, ale wiesz, taką od boku". Jak pamiętacie, robiłam już dwie takie chusty: Grace asymmetric, której autorką jest Lucia Stepankova oraz Devil Bead's Agnieszki Markowskiej- Jędry. U mnie jednak nic dwa razy się nie zdarza (poza drobnymi wyjątkami), więc rozpoczęłam poszukiwania wzoru idealnego. Wybór Ani padł na Stefii Flower od Akiya Handmade.






Jak Wam się podoba taka wersja tej chusty? 

Wzór na Steffi Flower jest darmowy, w formie graficznej możecie pobrać go tutaj <klik>. Osoby, które nie potrafią korzystać z wzorów mogą spróbować swoich sił, gdyż autorka prowadzi swój kanał na YT, gdzie pokazuje trudniejsze fragmenty <klik>. Powiem szczerze, że nawet osoba mocno początkująca da sobie z nim radę :) Spróbujecie?

Chusta jest barwna, więc postanowiłam zgłosić ją na październikowe wyzwanie w Szufladzie - Multikolor. Szczegóły i zasady wyzwania znajdziecie tutaj <klik>.


To wszystko na dziś. Miłego i kreatywnego dnia Wam życzę :)

2 komentarze:

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...