niedziela, 3 października 2021

126. Uchwycić wakacyjne wspomnienia...

Witajcie Kochani, dziś zapraszam Was w podróż sentymentalną... Cofniemy się do pięknych, wakacyjnych dni i wojaży z nimi związanych.
Któż z nas nie kocha wakacji. Słońce, woda, plaża... A może góry? To czas regeneracji sił, odpoczynku, rodzinnych wyjazdów i urlopów. Teraz, gdy za oknem deszcz i dni są zdecydowanie chłodniejsze, chciałam zachęcić Was do wykonania albumu/ pamiętnika na wakacyjne wspomnienia.
Scrapbooking to nadal dla mnie nowa technika, więc wybaczcie niedociągnięcia, które dostrzega mój wewnętrzny krytyk ;)
Wykorzystałam bazę notesową o wymiarach 20x20 cm oraz zestaw do scrapbookingu "Seafaring adventure" od IDT Collection, do kupienia tutaj <klik>.


Poniżej kilka przykładowych stron. Znajdziecie tutaj kieszonki na zdjęcia, miejsca na notatki, zapiski... Ogranicza Was tylko Wasza wyobraźnia. 







Co myślicie o takiej formie przechowywania wakacyjnych wspomnień? A może macie inny sprawdzony sposób na przechowywanie pamiątek z podróży? Podzielcie się swoją opinią w komantarzu. 

Na dziś to tyle :) Przesyłam moc pozdrowień i życzę miłego dnia.

4 komentarze:

  1. Ciekawy sposób przechowywania wakacyjnych wspomnień. Piękny album powstał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszedł, jak sie go uzupełni tymi wszystkimi "wspomnieniami" będzie wspaniałą pamiątką na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny album! Chciałabym aby lato dłużej trwało...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album, ja niestety jeszcze żadnego nie wykonałam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...