niedziela, 17 października 2021

130. Liski

Witajcie Kochani.

Jesienna aura sprzyja robótkom ręcznym, więc dziś przychodzę do Was z kolejnym skończonym projektem. Miałam przyjemność wziąć udział w testach nowego wzoru Moniki Udzieli - Lisków. Powiem szczerze, że zgłoszenie wysłałam dość spontanicznie, bo te urocze pyszczki strasznie mi się spodobały. Czyż nie są słodkie?


Pracowałam szydełkiem 3.0 mm. Tym razem nie wybrałam włóczki ombre. Sięgnęłam po SIRDAR Country Style 4 ply, kol. 448. Dlaczego? Bo spodobał mi się jej kolor- leśna, delikatna zieleń muśnięta różowymi refleksami. Zużyłam niespełna 3 motki, czyli ok 570-580 m włóczki. Chusta przed blokowaniem osiągnęła wymiary 134x60 cm, po blokowaniu nieco się powiększyła: 140x62 cm i jest idealna dla mojej 7-letniej córci.

Jeszcze zbliżenie na detale ;)



Podobają Wam się te lisie pyszczki? Jeśli tak, to odsyłam Was do miejsc, gdzie możecie zakupić wzór. A można dokonać tego w dwojaki sposób: poprzez jej osobistego bloga na FB MUC <klik> lub na Raverly tutaj <klik>.

To wszystko na dziś, biegnę poczytać Wasze wpisy i łapię za robótki, bym miała czym Was zaskakiwać w najbliższym czasie :) Buziaki


6 komentarzy:

  1. Podejrzewam, że w tych gałązkach mieszkają minimum dwa skrzaty, które Ci pomagają dziergać te przepiękne chusty;) Ja swoją robię od lata i końca nie widać. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć powiem szczerze, że moje pierwsze chusty nie powstawały w tak szybkim tempie. To raczej kwestia wprawy ;)

      Usuń
  2. śliczna liskowa chusta. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...