niedziela, 8 sierpnia 2021

118. Grace asymmetric i licytacja charytatywna dla Sabiny.

Witajcie, dzisiejszy post będzie nieco przygnębiający, ale i niosący nadzieję. Opowiem Wam, o koleżance z dzieciństwa, która choruje na SM.

Mam na imię Sabina mam 32 lata. Gdy miałam 17 lat zachorowałam na Stwardnienie rozsiane byłam objęta programem leczenia skierowanym na tą chorobę, jednak leczenie nie przyniosło rezultatu. W wieku 20 lat straciłam sprawność fizyczną i wzrok. Stając się niesamodzielna. A stało się to z dnia na dzień. Wtedy zaczęła się walka, w szpitalu na oddziale rehabilitacji spędziłam pół roku. Gdzie na nowo uczyłam się chodzić. Od czasu, gdy zachorowałam był to najpiękniejszy moment dla mnie i moich najbliższych jednak nie minęło wiele czasu i znowu nie byłam w stanie funkcjonować. Z uwagi na tak szybki i ciężki postęp choroby lekarze zaczęli szukać przyczyn, rozszerzono badania i tak trzy lata temu lekarze wydali kolejną diagnozę. Tym razem był to Zespół Devica. Kolejny cios dla mnie i moich bliskich. Wiem jedno, że nigdy się nie poddam!!! Walczę o swoje zdrowie każdego dnia i wierzę, że nadal istnieje dla mnie szansa, aby odzyskać to, co zabrała mi choroba. Wraz z moimi najbliższymi wciąż czekamy na ten piękny moment, kiedy jeszcze raz zacznę wracać do zdrowia. Moją całą nadzieję pokładam w leczeniu komórkami macierzystymi, na które się zakwalifikowałam. Ono może mi pomóc, gdy wszystko inne zawodzi. Terapia ta skutecznie pomogła wielu osobom, które tak jak ja miały problem ze wzrokiem przy SM. Przeszkodą jest bariera finansowa, ponieważ terapia jest bardzo droga. Dlatego zwracam się do wszystkich ludzi dobrej woli z prośbą o wsparcie finansowe, abym mogła podjąć leczenie. Liczy się każda złotówka. Z góry dziękuję wszystkim za okazaną pomoc i podarowanie mi kawałka nieba na ziemi, bo tym byłoby dla mnie odzyskanie wzroku i sprawności.

W serwisie zrzutka.pl rodzina Sabiny zorganizowała zbiórkę na jej leczenie <klik>. Organizowane były zbiórki przez społeczność liceum, w którym się uczyła oraz mieszkańców wsi. Na FB stworzono wydarzenie 5 dla Sabiny, jednak w dalszym ciągu nie zebraliśmy całej kwoty. Dlatego 22.08 odbędzie się piknik charytatywny, gdzie będziemy starali się pozyskać resztę potrzebnych środków. W trakcie pikniku będzie miała miejsce między innymi licytacja przedmiotów przekazanych przez ofiarodawców. Bez zawahania postanowiłam przekazać jedną z moich prac w tym szczytnym celu. Na licytację trafia chusta handmade.



 



Chusta wykonana jest wzorem Grace asymmetric, którego autorką jest Lucia Stepankova. Wzór jest darmowy i do pobrania tutaj <klik>. Wybrałam właśnie ten wzór, ponieważ robiony jest od boku, a ostatnio zachwycił mnie efekt takiej właśnie chusty. Grace asymmetric wykonałam z motka 1000 m z lurexem. Pracowałam szydełkiem 4.0 mm. Chusta wyszła duża, mięciutka i błyszcząca. Mam nadzieję, że wpadnie komuś w oko, a pieniążki pozyskane z jej sprzedaży, zasilą subkonto Sabiny.

Gdyby ktoś miał ochotę wspomóc Sabinkę w jej walce z chorobą to podaję namiary na jej subkonto w Fundacji Avalon <klik>.

Chciałam z tego miejsca podziękować wszystkim koleżankom rękodzielniczkom, które włączyły się do akcji charytatywnej i przekazały swoje prace na licytację. Dziękuję za Wasze ogromne serca i zaangażowanie- jesteście wspaniałe <3

2 komentarze:

  1. Genialna chusta ❤❤❤. Zachwyca kazdym oczkiem no i te kolorrrry 🥰😍💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! Nieskromnie powiem, że też jestem nią oczarowana i liczę, że skradnie serce hojnej osobie ;)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...