czwartek, 5 marca 2020

20. Szydełkowej choroby ciąg dalszy...

No i przepadłam...
Jak wiecie, niedawno zaczęłam swoją szydełkową przygodę. Na wyzwanie u Ani stworzyłam swoją pierwszą chustę i serwetki, które możecie zobaczyć  tutaj <klik>.
Sama jestem zaskoczona, że udało mi się cokolwiek stworzyć ;)
Aby sprawdzić, czy to nie kwestia przypadku wykonałam jeszcze jedną chustę- prezent dla siostry, która tak wspaniale spisała się przy szyciu podusi. 




Wzór jest banalnie prosty, więc postanowiłam go urozmaicić... Bardzo podobało mi się wykończenie chusty o wdzięcznej nazwie Erigeneia. Wyszukałam wzór... Kto widział kiedyś schemat wzoru na szydełko ten domyśla się jaka była moja reakcja... Ojej, nie podołam. Nie umiem czytać. A później złość na siebie samą- Aga, nie panikuj, skup się... Z pomocą bardziej doświadczonych koleżanek doszłam do tego, jak wygląda symbol słupka, półsłupka, oczko... I wzięłam się do szydełkowania. Nie obyło się na małej wpadce- zamiast puff są bubble, ale na szczęście chusta nie ucierpiała na tym wizualnie. Następnym razem będzie lepiej, w końcu człowiek uczy się na błędach.




Jak Wam się podobają moje swawole z szydełkiem? Bo obawiam się, że moja szydełkowa choroba się pogłębia... Właśnie dotarło moje zamówienie z Kokonków i w najbliższym czasie znów zobaczycie mnie w akcji :)
Pozdrawiam serdecznie

6 komentarzy:

  1. Kochana, jakie przepadłam? Jakie przepadłam? cudownie Ci to przepadanie wychodzi moja Droga i z niecierpliwościa czekamy nakolejne cudnowości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam... weszłam na nową ścieżkę i chyba szybko jej nie opuszczę;)

      Usuń
  2. Coś mi mówi, że to będzie kolejna wielka miłość. Świetnie się odnalazłaś ze szydełkiem. Chusta wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta w przepięknym kolorze dowodzi, że zaprzyjaźniasz się z szydełkiem.
    Uwierz na słowo; naprawdę warto!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się tego szydełka, a ono się ze mną polubiło;)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...