piątek, 13 marca 2020

22. Odrobinę prywaty, czyli chwalipost...

Witajcie kochani,
dziś przychodzę do Was z bardzo przyjemnym postem.
 Nie minęły jeszcze trzy miesiące odkąd prowadzę bloga.
Pamiętam, jak Kasia gratulowała mi jego założenia i pisała: "Lepszego miejsca w sieci nie znajdziesz, a tu nakarmisz swoje zmysły pięknymi widokami i zdobędziesz mnóstwo inspiracji", a Ania zapewniała, że "nie ma bardziej przyjemnego i ciepłego miejsca od blogowych koleżanek". Nie spodziewałam się, że tak szybko zaklimatyzuję się w tym środowisku, a tym bardziej nie spodziewałam się, że tak ciepło zostanę przyjęta przez blogowe koleżanki. Dziękuję :)

A teraz przechodzę do sedna- czyli muszę się pochwalić ;)
Wielkie Małe Pasje obchodziły swoje urodziny. Jak pamiętacie, Justynka z tej okazji przygotowała na swoim blogu candy, które udało mi się wygrać. Jestem jedną ze szczęśliwych posiadaczek skarpeciaczka w spodenkach. Spójrzcie, jakie cudeńko Justynka dla mnie przygotowała. Piękny, prawda? A prócz cudeńka fantastyczny koszyczek pełen przydasi, a także coś słodkiego i smaczne herbatki :) Dziękuję kochana bardzo<3








Ula K. również miło mnie zaskoczyła. Przygotowała dla mnie paczuszkę przydasi, a wśród nich między innymi zestaw szydełek i piękna włóczka bym rozwijała swoją nową pasję- szydełkowanie.
 Dziękuję






karto_flana przysłała mi cudną karteczkę urodzinową. Niestety pogoda za oknem nijaka i mimo kilkunastu prób, nie udało mi się na zdjęciu uchwycić rzeczywistych kolorów, ale uwierzcie mi na słowo- jest prześliczna!





Również tynka pamiętała o moich urodzinach i zrobiła mi miłą niespodziankę w postaci paczuszki przydasi oraz kilku innych drobiazgów. 




Najbardziej wyruszyły mnie upieczone przez Tynkę ciasteczka. Były przepyszne!

Dziękuję Wam z całego serducha <3

12 komentarzy:

  1. Dziewczyny miały rację, ten nasz blogowy świat jest super i można tutaj poznac naprawdę wspaniałe i wyjątkowe osoby. Gratuluję Ci tych wszystkich prezentów, są sliczne. Dziewczyny Cie pieknie obdarowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, tutaj rodzą się nowe znajomości i wiele ciepłych relacji :)

      Usuń
  2. Aguś ale Ci się fajna paka trafiła! Na bogato Cię Justynka obdarowała, jestem fanką jej laleczek :) Bardzo mi miło, że pamiętasz moje słowa i cieszę się, że to co pisałam stało się faktem :D
    Pozdrowionka ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. Justyna na bogato mnie obdarowała :) Ja również podziwiam jej laleczki, są cudowne <3

      Usuń
  3. Tak, to wyjątkowe miejsce i ja także cieszę się, ze mogłam Cię poznać. Wyjątkowa osoba-wyjątkowe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś jesteś bardzo fajną, ciepłą, życzliwą osobą i cieszę się, że mogłam Ciebie spotkać w blogowym świecie :)) A to jak długo prowadzi się bloga nie jest istotne, liczy się jego autor :))). Piękne prezenty i ciesze się, że również ja mogłam sprawić Tobie odrobinę radości :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za niezmiernie miłe słowa :) Pozdrawiam😘

      Usuń
  5. Wspaniałe prezenty otrzymałaś! Rzeczywiście prowadzenie bloga to wspaniała przygoda, warto tworzyć i dzielić się tym wszystkim z innymi. Ludzie z pasją to moim zdaniem wartościowi ludzie, działaj więc i bądź tu z nami!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wszystkie słowa które otrzymałaś na powitanie Aguś
    mają swoje odzwierciedlenie w tym naszym blogowym świecie:)
    W sumie, to jestem tego pewna bo sama doświadczam od tych cudownych dziewczyn..samych dobrych rzeczy:)
    Zyczę Ci wielu, wielu lat blogowania i nieustającej weny twórczej.
    ps.prezenty cudowne!
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, masz rację. Dziewczyny są cudowne i wspaniałe. W blogowym świecie bardzo szybko nawiązują się naprawdę wspaniałe znajomości i relacje :)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...