poniedziałek, 24 lutego 2020

16. Szydełkowy zawrót głowy...

Hej :)
Jak ostatnio zapowiadałam, w zabawie "Kości zostały rzucone" kolejnym wylosowanym przeze mnie hasłem jest figura geometryczna. 
Postanowiłam wykonać trójkąt ;) A co kojarzy się z tą figurą?
Oczywiście niezwykle modna chusta. Biorąc pod uwagę, że z szydełkiem nigdy nie miałam do czynienia, zadanie karkołomne...
Równo rok temu, w jednej z zabaw u Dorotki z Cudnenienudne,
dostałam mnóstwo "marchewki" do nauki szydełkowania.
Wypadałoby w końcu ją wykorzystać. Szybki kurs, jak zrobić oczko, półsłupek, słupek i magic loops- i zabrałam się do działania... 
Miał być mech... Ale poległam na starcie...
Jednakże uporu mi nie brakuje i w końcu udało mi się trafić na tzw. "babciny wzór" i po kilku dłuuuugich wieczorach mogę w reszcie pochwalić się efektem końcowym. Powstała chusta dla mojej 5- letniej córeczki.




Mam wrażenie, że zdjęcia nie oddają koloru rzeczywistego, ale uwierzcie jest cudny...

Idąc za ciosem wykonałam kolejny rzut kostką.
 Wylosowanym hasłem okazała się SERWETKA.
 Moją pierwszą myślą było- hasło idealne dla osób zajmujących się decoupagem… No nic, trzeba przyjąć to ze stoickim spokojem i zmierzyć się z tematem. Zachęcona swoim pierwszym "szydełkowym sukcesem" 
postanowiłam wydziergać serwetki na szydełku. 
Jak postanowiłam- tak zrobiłam. 
A efekt moich poczynań prezentuje się następująco:



Niestety serwetki- podstawki pod kubek, powstały tylko trzy, gdyż najzwyczajniej w świecie brakło mi kordonka... Jak to mówią- złośliwość rzeczy martwych ;)
Swoje serwetki zgłaszam również na wyzwanie
 w Kreatywnym Świecie Naszych Pasji



Dziękuję za odwiedziny na moim blogu
 i każdy zostawiony komentarz.

11 komentarzy:

  1. Poczekaj, poczekaj... Ty Aguś chcesz mi wmówić, że nigdy przedtem nie robiłaś nic na szydełku i to są Twoje pierwsze razy? No to chylę czoła, bo wyszło Ci ekstra. urodzony talent do szydełka, musisz tworzyć więcej w tej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, to mój pierwszy raz... nie umiem za wiele, nie czytam wzorów, chusta powstała dosłownie na podstawie filmiku na yt, zresztą serwetki również😉 z pewnością nie udało mi się uniknąć błędów, ale i tak jestem mega z siebie zadowolona...

      Usuń
  2. Kochana, serdecznie gratuluję pięknych szydełkowych piękności. I chusta i serwetki wyszły piękne, równe i faktycznie nie widać wcale, że to pierwsze zmagania. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwienię się pod wpływem takich komplementów ;) może faktycznie zdradzę krzyżyki na rzecz szydełka🤔

      Usuń
  3. Super Aga! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sobie popradziłaś, prawda, ze szydełkowanie jest proste? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste? Macham kijem, ślę zaklęcia i tak nie wiem jak to się dzieje, że wychodzo😉

      Usuń
  5. No nie wierzę Aga,że jesteś świerzakiem szydełkowym?:)
    Chusta pięknie wykonana,a Ty masz niewątpliwy talent do szydełka!
    Uśmiechy ślę 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super jak na początki! Dla mnie szydełko to czarna magia więc tym bardziej podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...