środa, 25 marca 2020

26. Choinka 2020- marzec


Witajcie Kochani.
Zadziwia mnie ostatnimi czasy jeden fakt. 
Siedzę w domu, a nie mam na nic czasu... Obecność dzieciaczków może i sprzyja mojej kreatywności, ale nie twórczości. Jak każda mama muszę wykazać się w ostatnich dniach ogromnymi pokładami wyobraźni, by zorganizować aktywnie czas dzieciom i nie zwariować ;)

Chyba tylko kawa, której jestem niezmierną miłośniczką w każdej postaci, pozwala mi jakoś normalnie funkcjonować. A skoro kawa- to czemu nie wykorzystać jej koloru przy następnym projekcie?
I tak o to powstała kolejna bombka w ramach całorocznego wyzwania Choinka 2020, właśnie w kolorach brązu.







Jak Wam się podoba?
Bombkę zgłaszam na wyzwanie  Choinka 2020


Pozdrawiam serdecznie
Aga

35 komentarzy:

  1. Piękna ta bombka. Wzorek i " karczochowy" tył pięknie do siebie pasują. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Przepiękna bombka!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bąbka. Gratuluję cierpliwości do tej bąbeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Szczerze mówiąc, to właśnie zabawy ze wstążką mnie doskonale wyciszają, pozwalają się zrelaksować i skupić, bo wymagają ode mnie pełnego zaangażowania i precyzji. Wstążka nie wybacza błędów...

      Usuń
  4. Cudowna kawowa bombka! I jaki ciekawy sposób na odskocznię od tego, co się wokół nas dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Powiem szczerze, że cieszę się, że należę do grona osób z pasją. Nam chyba łatwiej rozładować stresy i napięcia w obecnej sytuacji...
      Tworząc, przynajmniej na moment, odrywamy się od przykrych wydarzeń...
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Kochana, całkowicie Cię rozumiem i u mnie jest dokładnie to samo! nawet wf razem robimy :) Przesyłam garść mocy. Bombeczka piękna, szkoda, że nie umiem takich robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością umiesz, tylko jeszcze o tym nie wiesz;) dla Ciebie też dużo wytrwałości😘😘😘

      Usuń
  6. Taki zestaw kolorystyczny w wersji choinkowej bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bombka, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała bombka. Uwielbiam połącznie haftu z wstążką. Mam już nawet dwie na kolejny rok( oczywiście nie ja robiłam hahha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo tylko podziwiałam... Może warto spróbować? Pozdrawiam

      Usuń
  9. śliczna bombka, podziwiam ciągle ten Twój haft krzyżykowy i zazdroszczę tego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś dziękuję za miłe słowa :) Czy ja wiem, czy to talent ;) bombki zaczęłam robić, gdy okazało się, że ścian w domu brakuje... to mój sposób na zagospodarowanie drobnych wzorów;) pozdrawiam

      Usuń
  10. Świetnie połączyłaś haft z karczochowym wykończeniem! Super bombeczka!!!
    Pozdrawiam w ten niepewny czas:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko. Moc uścisków dla Ciebie i dużo zdrowia <3

      Usuń
  11. Jestem zachwycona!
    Przepięknie ją wykończyłaś...całość z haftem wygląda zniewalająco ! :)
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) niezmiernie mi miło czytając takie komentarze. Moc uścisków i zdrowia ślę😘😘😘

      Usuń
  12. Agusiu, bardzo podoba mi się ta kawowa bombka. Ja kawy nie pijam, bo strasznie mi po niej skacze ciśnienie, za to lubię Inkę.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Boszzzz, jestem fanką Twoich bombek! Nie mogę się napatrzeć :)
    Doskonale Cię rozumiem z tą "kreatywnością"... Co za dużo, to nie zdrowo ;)
    Trzeba jakoś przetrwać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna bombka :) i ma cudne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne połączenie, śliczna bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna bombka :) Wiem co czujesz. U mnie też 2 dzieci w domu i człowiek mało na głowie nie stanie żeby jakoś czas im zorganizować a i tak momentami mam wrażenie że jeszcze trochę i zwariuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damy radę, my kobiety mamy w sobie więcej siły, niż nam się wydaje...
      Życzę Ci wytrwałości i cierpliwości. Posyłam moc uścisków na ten trudny czas. Trzymaj się ciepło <3

      Usuń
  17. Brązowy kolor był kiedyś moim ulubionym :)) Przepiękne odcienie wstążek, wszystko tak pięknie współgra! Śliczna praca bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) brąz gości w mojej ulubionej palecie kolorów;)

      Usuń
  18. Aguś kolejna fantastyczna bombeczka, już widzę Twoją choinkę wystrojoną w takie cudeńka! Precyzyjnie i na bogato wykonana,super:)))
    Pozdrawiam wiosennie i zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bombka jest po prostu bombowa!!! Pomysł z kolorem kawy był super:)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...