poniedziałek, 9 marca 2020

21. Wielknanocne klimaty...

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Obserwując zaprzyjaźnionych rękodzielników i rękodzielniczki zauważyłam, że udziela się już klimat wielkanocny...
Również u mnie goszczą motywy związane z tymże okresem.
Z tamborka zeskoczył sympatyczny zajączek. Kanwa w kolorze ecru, wzór z Coricomo, mulina dmc. Jak Wam się podoba?



Zajączek jest jedną z kilku inspiracji do wyzwania "Wielkanocne Wariacje", które obecnie trwa w Klubie Twórczych Mam. Szczerze zapraszam do udziału w imieniu całego zespołu KTM.


Zbliżające święta czuć również u Świrów Rękodzieła, które zaprezentowały kolejne wzory w Salu z Marią Bravko. W marcu i kwietniu będziemy pracować na poniższych wzorach:


Happy easter- Maria Bravko
Rozmiar w krzyżykach: 72x91
Ilość kolorów: 9 kolorów dmc
Kontury: 4 kolory dmc


Mr Rabbit- Maria Bravko
Rozmiar w krzyżykach: 43x72
Ilość kolorów: 4 kolory dmc

Wzory są do wyboru, ale jeśli ktoś ma ochotę może wykonać oba :)
Zasady zabawy znajdziecie tutaj.
Ja już wybrałam swój wzór, a Wy?

Pozdrawiam serdecznie
Aga S

15 komentarzy:

  1. Aguś Śliczny hafcik. Zajączek jest słodki :))). Bardzo mi się podoba! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, słodki zajączek :-)
    Wzory świetne! Zacznę od królika, ale mam nadzieję, że jajo też zdążę wyhaftować :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie również wzory przypadły do gustu ;)

      Usuń
  3. Śliczny różowy zajączek Aguś, podoba mi się i to bardzo!:)))
    Ciekawa jestem jak go wykorzystasz?
    Pozdrowionka ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczego zajączka wykrzyżykowałaś!!! Podobają mi się także wzory u Świrów Rękodzieła, ale xxx to nie moja już bajka, więc tylko podziwiam propozycje, a później wykonanie u haftujących osób. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) uwielbiam haft, aczkolwiek jest on niezmiernie pracochłonny i czasochłonny... Ostatnio tylko drobiazgi zeskakują z mego tamborka :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Ten różowy króliczek jest normalnie przesłodki!
    Takie wzory zawsze wywołują uśmiech na buzi:)
    Usciski słoneczne:
    K

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...