środa, 25 sierpnia 2021

122. Torba z warkoczem od Ruby Webbs

Witajcie Kochani, dziś wracam do Was z projektem sznurkowym. Jak zauważyliście, ostatnimi czasy lubię tworzyć torebki. Nie inaczej jest i tym razem. W dniu dzisiejszym pokażę Wam projekt, który był dla mnie nie lada wyzwaniem- torbę z warkoczem od Ruby Webbs.
Przeglądając portal Etsy trafiłam na projekt Ruby przypadkowo i było to jak miłość od pierwszego wejrzenia. Stali czytelnicy bloga zauważyli zapewne, że uwielbiam duże torby, a ta do takich zdecydowanie należy. Kupiłam wzór, który dostępny jest w formie opisowej i to w języku angielskim. Ale jak się kocha, to człowiek zdolny jest do nie lada poświęceń ;)  Mozolnie i sukcesywnie tłumaczyłam wzór linijka po linijce, aż przyszedł moment, gdy mogłam usiąść wygodnie w fotelu i wziąć się do pracy.





Tradycyjnie wybrałam sznurek w znanym Wam już kolorze jeans (taka moja słabość) od Kolorowe włóczki , kolorowe motki. Pracowałam szydełkiem 5.0 mm i zużyłam niespełna 400 m sznurka. Aby w pełni zaprezentować Wam wielkość tego projektu, o pomoc poprosiłam swoją prywatną modelkę- Daria była zachwycona, że może pomóc mamie :) Brawa dla niej.


To jest ten moment, gdy powiem Wam szczerze, że kocham rękodzieło ze zdwojoną siłą. Dlaczego? Wychodząc na ulicę nie spotkam osoby z identyczną torbą. Mogę poczuć się wyjątkowo i niepowtarzalnie. A najbardziej bawią mnie reakcje ludzi, gdy na pytanie- Gdzie kupiła pani taką torebkę?- odpowiadam- Sama zrobiłam. W tak mocno skomercjalizowanym świecie taka odrobina niezależności jest na wagę złota. Zgadzacie się ze mną?

Miłego i kreatywnego dnia Wam życzę :) Buziaki

12 komentarzy:

  1. Powiem tak Aga. Ja generalnie lubię torby co mają dużo kieszeni i zamków. Nie przepadam za torbami typu "worek" Ale Twoja torba sznurkowa jest ekstra i jak ze sznurka i szydełko 5mmm to chyba szybko jej przybywało. Podziwiam Ci za to tłumaczenie z angielskiego !!
    Modelka extra a Tobie życzę, żeby się dobrze nosiła !!. Fakt rękodzieło jest niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem nie przybywało wcale tak szybko- relief poganiał relief, a praca ze sznurkiem niestety dość mocno obciąża nadgarstki... Takie projekty mimo trudności cieszą podwójnie;)

      Usuń
  2. Ale cudnie pojemne torbiszcze! tam można cały świat upchnąć!
    Pohopsałam po Twoim blogu, widzę że jesteś kobietką wielu talentów i nieziemskiej cierpliwości. Piękne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fakt- torba mega pojemna i mieści więcej niż kobiecy "niezbędnik" ;)

      Usuń
  3. Tak, ja także za to kocham rękodzieło:) torba jest jedna jedyna, niepowtarzalna. Pojemna, pięknie wykonana:) Ja też czuję dumę jak mogę używać samodzielnie wykonanych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy się ze mną zgodzisz, ale taki rękodzielniczy drobiazg dodaje też pewności siebie ;)

      Usuń
  4. Torba jest wyjątkowa. Pięknie modelka prezentuje rękodzieło mamy😀 Uściski dla Niej. Podziwiam Cie za to tłumaczenie, nie wiem czy miałabym do tego cierpliwość haha, ale warto było aby takie cudeńko nosić🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś- a modelka faktycznie śliczna i cierpliwa (ileż razy musiała się ustawiać bym uchwyciła choć trochę urodę torebki- Daria i tak ją swoim urokiem przyćmiła)

      Usuń
  5. Świetna ta torba, uwielbiam takie duże, tylko najgorzej jak coś małego trzeba w niej znaleźć. Superowa jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe rzeczy ciężko znaleźć w każdej kobiecej torebce beż względu na pojemność- w końcu nie bez przyczyny złośliwi twierdzą, że to nasz prywatny bęben maszyny losującej...

      Usuń
  6. WOW! Piękna i bardzo duża torba! Podoba mi się! Ile rzeczy można do niej zapakować!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieści więcej niż można unieść;) uwielbiam ją za tę praktyczność:)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...