czwartek, 5 sierpnia 2021

117. "Len i koronki" od ITD Collection

 Witajcie.

W czerwcu Świry Rękodzieła inspirowały na grupie Razem z ITD Collection. Na zakończenie wspólnej zabawy czekała na nas miła niespodzianka. 

Dziewczyny i Chłopaki ,
na naszej grupie Razem z ITD Collection zbliża się do końca zabawa ze Świry Rękodzieła. To fajna podróż, którą rozpoczęliśmy, a współpraca dała nam kopa do dalszych działań. Zobaczymy co z tego wyjdzie... w końcu z małego ziarenka czasami potrafi urosnąć wielkie drzewo. Zaprosiliśmy Was, kochane Świry, jako pierwszych nie bez powodu - to właśnie z myślą o Was powstała nasza kolekcja "Len&Koronki". To właśnie Wasze "dziergania" i hafty poddały pomysł na stworzenie tej kolekcji. Co prawda jej nie współtworzyłyście, ale to z myślą o Was powstała. To Wy - Grupo Świry Rękodzieła - byłyście niejako naszą inspiracją.  

Mimo, że minął już miesiąc od tych wydarzeń, nadal wzruszenie ściska mnie za serce. To ogromne wyróżnienie dla każdego rękodzielnika, a zarazem swoisty hołd dla jego działań i zaangażowania. Kolekcja "Len&Koronki" jest tak wdzięczna i delikatna, że mimo niewielkiego doświadczenia w scrapbookingu, wykonałam dla Was i obserwatorów grupy Świry Rękodzieła kartkę z tychże papierów. Praca z nimi to czysta przyjemność. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i oceńcie sami, czy na tym podłożu sprawdzam się jako rękodzielnik, czy może jednak wolicie moje prace w innych technikach ;)





Kolekcja, jak już wspomniałam, utrzymana jest w delikatnych, stonowanych kolorach, dzięki czemu można "poszaleć" z dodatkami. W swojej pracy postawiłam na kolor niebieski, który bardzo lubię. Z mojej strony jest to posunięcie nieco przekorne, gdyż grafika z baletnicą skłania z pewnością w kierunku różu. Nie byłabym też sobą, gdyby mój projekt nie niósł przesłania. W tym przypadku to słowa "Bądź szczęśliwa". Myślę, że każdy kto realizuje swoje pasje może śmiało powiedzieć- "jestem szczęśliwa/y". 
Zgadzacie się ze mną?

8 komentarzy:

  1. Tak, zgadzam się z przesłaniem! :) realizowanie pasji zdecydowanie oznacza szczęście :) Kolekcję Len i Koronki mam, także uważam, że świetnie nadaje się do połączeń z innymi dodatkami :) a baletnica może być i z różem i każdym innym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasja=szczęście. Żal mi ludzi, którzy nie mają pasji, własnych zainteresowań, hobby... tak dużo tracą...

      Usuń
  2. Super karteczka, jak już pisałam, czekam na więcej :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem mega dumna z Ciebie! mam nadzieję, że będziesz nadal próbować, ciąć no i rozwijać się, a co do tego u Ciebie nie mam wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekła duszyczka szybko się nie poddaje ;) a przy wsparciu tak wspaniałego DT jak Świry Rękodzieła jeszcze nie jeden progress zostanie poczyniony <3

      Usuń
  4. Aguś, spokojnie możesz zając się robieniem kartek bo jak widać wychodzi Ci to fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Nic nie poradzę na to, że taki niespokojny duch ze mnie i chcę spróbować wszystkiego ;)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...