środa, 18 sierpnia 2021

120. Magia kina od ITD Collection

 Witajcie Drodzy Czytelnicy  mojego bloga. 

Tak dużo się dzieje, że nie nadążam z publikowaniem swoich prac na bieżąco. Niedawno na grupie Świry Rękodzieła Inspirują odbył się live, w którym Ula z Pracowni Rękodzieła U.Kułak zdradzała tajniki, jak wykonać kartkę typu pop up. 

Jak wiecie, dopiero rozpoczynam swoją przygodę ze scrapbookingiem, więc jestem świadoma pewnych "niedociągnięć", ale i tak jestem z siebie dumna. Ula w trakcie livu wykonała kwiecisty pop up, ja tradycyjnie poszłam swoją drogą. Do wykonania kartki wykorzystałam papiery z kolekcji "Magia kina" od ITD Collection. 

Tak wyglądała kartka po zakończeniu livu.


A tak prezentuje się w wersji ostatecznej i dodaniu kilku elementów. Jak na pierwszy raz, to myślę, że nie jest źle ;) 



Jak Wam się podoba? Lubicie taką formę czy może nie mieliście jeszcze styczności z pop up'em? 
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że mam w Was taką motywację do tworzenia. Buziaki

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Usłyszeć to od Ciebie, to nie lada komplement. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna kartka Ci wyszła. Ja co prawda tradycjonalistka jestem i nie przepadam za tego typu kartkami, bo mam problem co na niej umieścić. Wyznaję zasadę że im mniej tym lepiej :-)No cóż różne są skrzywienia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Ja dopiero kształtuję swoje preferencje estetyczne w tej materii, aczkolwiek jak znam życie to pewnie i tak pójdę swoją drogą, a nie utartymi szlakami ;)

      Usuń
  3. wow! super wyszło! Świetny motyw z tymi tasmami filmowymi i postaciami retro

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...