niedziela, 22 sierpnia 2021

121. Moja wariacja na temat Milles.

 Witajcie Kochani w ten niedzielny poranek. 

Dziś pokażę Wam moją wariację na temat wzoru Milles. Stali obserwatorzy widzieli już zapewne chustę na Instagramie i Facebooku, tutaj nie była jeszcze publikowana.

Motek, z którego ją wykonałam został zakupiony jakiś czas temu. Niestety, etykieta gdzieś się zapodziała i nie jestem w stanie podać Wam producenta. W każdym bądź razie początkowy zachwyt kolorami minął, nie miałam dłuższy czas na niego pomysłu. Zaczynałam nim różne projekty, ale żaden mi nie odpowiadał. Postanowiłam więc, że najłatwiej będzie się z nim zmierzyć, gdy wybiorę prosty wzór. Wśród tych najłatwiejszych- a zarazem polecanych dla osób początkujących- jest Milles Shawl <klik>. Wzór znajdziecie w linku.


Milles faktycznie jest bardzo prosty, aczkolwiek taki wyjadacz jak ja strasznie się przy nim nudził ;) To jeden z tych projektów, które ciągną się niczym makaron spaghetti i końca nie widać.  Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie "pogmerała" we wzorze...  Pęczki zamieniłam na puffy, bo w moim odczuciu lepiej się prezentowały. Chciałam również w pełni wykorzystać włóczkę, więc półsłupki z zakończenia zamieniłam na słupki. Wzór nie ucierpiał, a mnie nie zostały "zbędne resztki".




Chustę przekazałam na licytację charytatywną- możecie wziąć udział w licytacji dziś do godziny 21.00. Tutaj znajdziecie wszystkie szczegóły <klik>.

Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Aga chusta wyszła Ci rewelacyjna. Podejrzewam że taki stary wyjadacz jak Ty mógł się nudzić przy jej robieniu. A kolory no cóż choć nie moje to myślę że komuś przypadnie do gustu. Szkoda że grupa gdzie jest na licytacji jest prywatna :-( Jakoś nie mam ochoty dołączyć do kolejnej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety większość osób, które zakładają grupy charytatywne nie zdaje sobie sprawy, że tworząc grupę prywatną ograniczają jej zasięgi... Szkoda, bo to ze stratą dla nich

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...