czwartek, 3 marca 2022

166. Ognista Mandalove

 Mandalove... Wzór, który robiąc pierwszy raz błogosławisz i zarzekasz się, że nigdy więcej...
A później robisz z czystą przyjemnością którąś chustę z rzędu, bo nie sposób mu się oprzeć...

Mandalove już dwukrotnie gościła na moim blogu. Pierwszy raz wykonałam ją w ramach Calu. Wówczas powstała szmaragdowa piękność, którą możecie podziwiać tutaj <klik>. 

Druga, okrzyknięta chustą Vintage- powstała dla zaprzyjaźnionej pani Reni, która dba od kilkunastu lat o ład na mojej głowie i spełnia moje fryzjerskie zachcianki... Tą brązową piękność zobaczycie w tym wpisie <klik>.

Dzisiaj zaprezentuję Wam trzecią odsłonę- w ognistych kolorach Kokonka Merino 399 Dried Oranges with Chocolate.

Nie wiem, jak Wam, ale mnie najlepiej pracuje się przy kubku ulubionej kawy. Fakt, że zazwyczaj spożywana jest na zimno, bo któż się nie zapomina w trakcie pracy... W końcu szydełko i kawa to życia podstawa :)

W trakcie dziergania nie obyło się bez zabawnych sytuacji- czekoladki pięknie współgrały z robótką...


Trud i wysiłek nie poszły na marne. Chusta wyszła ogromna i cudowna- mięsista i cieplutka- wszak to merino.





Zauroczeni? Zainteresowanych odsyłam do wzoru- jest płatny i znajdziecie go w serwisie Ravelry tutaj.

Dziękuję za Waszą obecność, komentarze i wsparcie! Do zobaczenia wkrótce.


4 komentarze:

  1. No cóż podziwiam Cię Aga że tak szybko Ci poszło i że umiesz się tak nastawić tylko na chustę. Oj zazdroszczę bo ja zazwyczaj mam zaczętych kilka prac i to każdą w innej technice. Ale jak widzę na zdjęciu jest moje ulubione szydełko, nieważne jaki rozmiar ale tak się do nich przyzwyczaiłam że innym nie umiem robić. Sama chusta wzór i kolory bardzo mi się podobają i to świetny pomysł na prezent dla ulubionej fryzjerki, też taką mam ( fryzjerkę).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, na zdjęciu jest szydełko Clover- uwielbiam je. I niestety, muszę wyprowadzić cię z błędu- nigdy nie pracuję nad jednym projektem🙈 Podobnie jak Ty skaczę po pracach i technikach :)

      Usuń
  2. Przepiękna!!! Kupiłam wzór jakiś czas temu, ale na razie nie mam kiedy wziąć sie za niego, więc na razie podziwiam Twoją!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, wzór dość wymagający, ale obłędny. Nieważne kiedy za niego się weźmiesz i jak długo będzie powstawała- gwarancja satysfakcji :)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...