poniedziałek, 7 marca 2022

167. Grażka razy dwa...

Ach te melanże... Piękne są, tylko nigdy nie wiesz co z nimi zrobić, by wzór był widoczny...


I po kilku miesiącach nadchodzi TEN moment. Zostałam zaproszona do przetestowania najnowszego wzoru Moniki Udziela- Grażki. Wzór ma dwie wersje- asymetryczną od boku oraz tradycyjny trójkąt robiony od dołu. Z melanżowego motka od OmbreLove powstała Grażka asymetryczna.
 



Chusta osiągnęła imponujące wymiary- jej rozpiętość to 197 cm bez naciągania. Asymetryczna Grażka powędrowała do cornelka2 w ramach nagrody w moim urodzinowym Candy.

Jak wspomniałam najnowszy wzór Moniki ma dwie wersje. Nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała obu. Z Kokonka Cotton w kolorze cyrankowym powstała Grażka od dołu. 




 W obu przypadkach pracowało się niezwykle przyjemnie. Wzór do sprzedaży trafi w drugiej połowie marca i obiecuję, że poinformuję Was o możliwości jego zakupu.

Która wersja bardziej do Was przemawia? Lubicie takie proste, powtarzalne wzory czy jednak stawiacie na zróżnicowanie? Osobiście nie lubię monotonii, ale do Grażki jeszcze z pewnością wrócę :)

2 komentarze:

  1. Cudowne Grażki. Jako wielbicielka niebieskiego zachwyciłam się drugą wersją.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie wersje są piękne! Jestem wleką fanką wszystkich wzorów na ich wykonanie, więc ten też mi się podoba.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...