sobota, 17 kwietnia 2021

92. Team Taj Mahal- czyli Mandalove w brązach

Cześć Kochani.

Zimowa aura za oknem, która panowała u mnie zaledwie kilka dni temu, odwlekła wiosenne obowiązki w czasie i pozwoliła nacieszyć się szydełkiem... 

Zaledwie przed momentem zakończył się Cal na grupie SISHomemade, gdzie powstawały cudne chusty ze wzoru Mandalove.  Jak pamiętacie, jedną już Wam prezentowałam. Kto nie widział lub nie pamięta mojej szmaragdowej wersji, odsyłam do postu tutaj <klik>. Obecnie wzór możecie zakupić na Raverly <klik>.

Mandalove, choć bardzo wymagająca, prezentuje się cudownie. Nic więc dziwnego, że powstała druga chusta. Tym razem postawiłam na stonowane kolory i poszłam w brązy. 



Niestety, ze względu na koszmarną pogodę chusta nie doczekała się sesji plenerowej... Chciałaby się zaśpiewać razem z Sanah: Hardkorowo pada deszcz, Tak na maxa wieje też,  la la la 

Pokażę Wam zatem jeszcze kilka zbliżeń...



I jeszcze garść danych technicznych. Chusta wykonana została z Kokonka Classic A264. Szydełko, którym pracowałam miało rozmiar 3,5 mm. Zużyłam  1400 m włóczki. Chusta została zakończona wcześniej, bo nie każdy lubi "spadochrony" ;)

Jeszcze tylko ładne opakowanie i może ruszać do nowej właścicielki. Mam nadzieję, że przypadnie jej do gustu :)

Nie wiem czy wiecie, ale Mandalove występuje jeszcze w wersji półokrągłej <klik>. Jak znam życie, to tylko kwestia czasu, gdy i u mnie będziecie mogli ją zobaczyć ;)

Chustę zgłaszam na wyzwanie na blogu Tworzę w jednym kolorze, gdzie w tym miesiącu króluje kolor dowolny. U mnie przybrał on oczywiście odcienie brązu.


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia :)

22 komentarze:

  1. Aga piękne szaleństwo chustowe ostatnio u Ciebie, każda z nich jest śliczna i zachwyca wzorem oraz perfekcyjnym wykonaniem :) W taką pogodę jaką ostatnio mamy, cieplutka chusta jest nieocenionym skarbem.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania masz rację, pogoda "pod psem". Ja sama jestem ciepłolubna, więc opatulona chustami chodzę, że tylko ślepka widać :) Buziaki dla Ciebie

      Usuń
  2. Aguś Twoje chusty są niesamowicie piękne! Niezależnie w jakim kolorze je dziergasz zawsze jest efekt wow!! Ta ma cudowne odcienie brązu, takie ciepłe, przytulne.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie miło czyta się takie komentarze. Staram się w każdy projekt wkładać maximum siebie i cząstkę swej pasji... Cieszę się, że moje prace są tak pozytywnie odbierane. To niezły napęd do działania ;)

      Usuń
  3. Kiedy Ty kochana masz czas na tworzenie tych chust? Przeciez każda jedna to wiele godzins pędzonych z szydełkiem. Ale trzeba przyznać że jest cudna. I ten wsór i te kolorki, coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, ja tak sobie dziubię w "międzyczasie"... Jak każda kobieta mam ogrom obowiązków, ale po całym dniu muszę odreagować- i oto efekty ;)

      Usuń
  4. Aga taka chusto to cudo. Faktycznie wzorek ma cudowny, nie mówiąc już o zestawieniu kolorystycznym. Myślę że zamawiając będzie zachwycona, tak jak i ja jestem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za te miłe słowa :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Ciepło i przytulnie u Ciebie ostatnio :-) To te chusty tak ogrzewają zziębnięte serducha :-)
    Piękna chusta w extra kolorach :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasieńko, moje serce rozgrzewają Wasze komentarze <3 Przesyłam moc serdeczności

      Usuń
  6. I kolejne cudo powstało ❤. Skąd Ty bierzesz na to wszystko czas? Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa- Ulka już zdradziła mój sekret- bieszczadzkie krasnoludki mi pomagają ;) A tak całkiem serio- gdy robi się to, co się kocha to zawsze uda się uszczknąć z doby choć chwilkę :)

      Usuń
    2. Fantastyczna! A kolory przywodzą mi na myśl czekoladki:) A ja uwielbiam czekoladki!
      Uściski:)

      Usuń
    3. Oj tak, czekoladki- w białej czekoladzie, mlecznej i gorzkiej. Że też wcześniej tego nie zauważyłam ;)

      Usuń
  7. Ale kusisz tymi chustami, cudna jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. Przesyłam moc serdeczności

      Usuń
  8. Wspaniała:) piękne kolory... widać, że zadbałaś o każdy szczegół... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię, gdy moje projekty są dopracowane ;) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Takie klimaty vintage powstały. Szalenie mi się podoba :)
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu TwJK – DT AgnieszKa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że mnie też z vintage się kojarzy ta chusta poniekąd ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Wow, jakie cudeńko 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu TwJK, DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna chusta :) Dziękuję, że bawisz się zTwJK. DT Ania M.

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...