niedziela, 27 lutego 2022

165. HAED, czyli spełniam hafciarskie marzenie.

 Przestarzałe myśli... Tak brzmi tytuł obrazu, z którym postanowiłam się zmierzyć.

Zdjęcie pochodzi z serwisu https://heavenandearthdesigns.com/index.php?main_page=product_info&products_id=10928

Autorką schematu jest Annie Stegg. Wzór ma wymiary 400x 500 krzyżyków i liczy 89 kolorów.
Wykonam go półkrzyżykiem na straminie 25 ct. Trzymajcie za mnie kciuki!

Wzór kupicie tutaj.

Raz w miesiącu będę prezentowała Wam postępy prac. To taka moja motywacja by z każdym miesiącem przybywało postawionych półkrzyżyków. 
Pracę nad haftem rozpoczęłam 27.01.2022 roku i na chwilę obecną- dokładnie miesiąc później- prezentuje się on następująco.



Oczywiście nie obyło się bez wpadki... W trakcie okazało się,  że kompletując materiały umknął mi jeden kolor muliny i powstał fragment pełen "dziurków"... Z pomocą przyszła zaprzyjaźniona hafciarka, która kolorek podrzuciła wpadając na przysłowiową kawę.



Po miesiącu mam około 5% haftu. Chciałabym utrzymać to tempo, ale jestem realistką- później pojawiają się barwniejsze momenty i haft będzie posuwał się do przodu zdecydowanie wolniej...


Początkowa czarna plama nabiera kolorów, wyłaniają się pierwsze elementy i już wiem, że obraz będzie cudowny. Już nie mogę się go doczekać!

7 komentarzy:

  1. Ale cudny! Haftuj, haftuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft krzyżykowy- podziwiam

    Powodzenia♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja trzymam kciuki byś się w końcu odważyła spróbować ;)

      Usuń
  3. Powodzenia Aga, wierzę w Ciebie. Sam obraz faktycznie jest cudowny i już nie mogę się doczekać efektu końcowego !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, jaki ambitny projekt!!!:) będzie pięknie! Nawet jeśli będzie powstawało powoli to na pewno efekt końcowy będzie zachwycał:)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...