czwartek, 17 marca 2022

169. Grace dla małej księżniczki

Witajcie Kochani :)
Ależ ja Was ostatnio męczę tymi szydełkowymi projektami. Nie ukrywam, że sytuacja międzynarodowa, jak i ta w naszym kraju w województwach przygranicznych dość mocno mnie przygnębia i uciekam w rękodzieło... Na warsztacie kilka projektów jednocześnie- przynajmniej będę miała Wam co pokazywać ;)

A dziś w końcu udało mi się zagiąć czasoprzestrzeń i uporać z zaległymi wpisami. Moje prywatne modelki pokażą Wam chustę Grace, którą wykonałam dla 5- letniej księżniczki. 




Wzór dziewczęcy, ale nie dziecinny by chusta rosła wraz z jej właścicielką ;)
To wszystko na dziś, bo weny słownej jakoś ostatnio brakuje. Niech zdjęcia bronią się same...
Buziaki!

9 komentarzy:

  1. Piękna chusta i wielkie brawa dla Dziewczyn za jej prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolniacha jesteś, super Ci ta chusta wyszła. Świetny kolorek i wzór a modelki ekstra klasa!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Staram się jak mogę by moje prace wszystkim się podobały :)

      Usuń
  3. Piękna chusta Aguś, a jakie piekne masz te modelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Prywatne modelki to moja największa duma i mam nadzieję, że uda mi się je zarazić w przyszłości pasjami :)

      Usuń
  4. Fantastyczna kolorwm ,wzorem i oprawą 😍
    Cudowne Córy ,koniecznie je zarażaj pasjami👍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję- zarażam, jak mogę. W scrap się wciągają, młodsza haftu próbuje, może i na szydełko przyjdzie kiedyś czas :)

      Usuń
  5. Chusta jest przepiękna ale te Twoje modelki są na pierwszym planie🤩 Jeszcze raz dziękujemy za wielkie serce i wspaniały prezent dla Wiktorki❣️❣️❣️❣️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była czysta przyjemność ;) Szkoda, że tak daleko, to by się nasze dziewczyny pobawiły ;) Buziaki od ciotki <3

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...