poniedziałek, 31 stycznia 2022

160. ATC w roli głównej...

 Witajcie, niedawno na mój warsztat trafiły ATCiaki. Polubiłam tę formę i przyznam szczerze, często po nią ostatnio sięgam. Pozwalają mi na wykorzystanie wszelkich ścinków, których sporo się uzbierało.

Pierwszy komplet z kobietami od UHK Gallery w roli głównej. 



W drugim komplecie królują również kobiety z UHK Gallery. 





Trzeci zestaw również powstał z elementami do wycinania od UHK Gallery. 




W następnym trio wykorzystałam ścinki papierów różnych firm- elementem wspólnym jest motyw na folii od ITD Collection  oraz zegary.


Czuję, że przepadłam i jeszcze nie jeden komplet ujrzycie w moim wykonaniu.
Który zestaw najbardziej Wam się podoba?

PS. Pierwsze ATCiakowe wymianki za mną ;) Następnym razem pokażę Wam, jakie cuda znalazły się w mojej kolekcji. Jak widzicie, nie pozostaje mi nic innego, jak zacząć zbierać te małe cudeńka :)

Spokojnego wieczoru :)

3 komentarze:

  1. Ale super ateciaki, szczególnie ta pierwsza Never give up :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Cię Aga wciągneło, super, świetne Ateciaki. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...