środa, 19 stycznia 2022

157. Clara od Kirsten Bishop

Witajcie Kochani,
dziś chciałam pokazać Wam chustę, którą obdarowałam moją wspaniałą koleżankę z DT Świry Rękodzieła- EviPassjonatkę. Nasza czerwonowłosa nimfa marzyła o zielonej chuście, więc postanowiłam to marzenie spełnić i w prezencie urodzinowym popełniłam dla niej Clarę :)


Chustę wykończyłam ozdobnymi chwostami. Niestety w tym pośpiechu nie zmierzyłam chusty, więc tym razem wymiarów Wam nie podam- aczkolwiek tak na około miała około 180 cm rozpiętości.

Chustę wykonałam wzorem o wdzięcznej nazwie Clara. Jego autorką jest Kirsten Bishop i jest to schemat płatny. Wzór można nabyć  na Raverly <klik>.

Dziś tak króciutko. Obiecuję, że następnym razem będzie bardziej treściwie ;)

Miłego dnia!
 

7 komentarzy:

  1. Aguś przepiękna chusta. Wspaniałe kolory i będą pasowały do Marty czerwonych włosów🤩 Piękny wzór, fajne te sploty, wybrzuszenia czy jak to się fachowo zwie😂😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór bajeczny choć mam wrażenie, że zapomniany. Wszyscy dziergają nowości, a ja lubię wykopać perełkę z otchłani czasu ;)

      Usuń
  2. Aga świetny prezent zrobiłaś Marcie. Zarówno chusta jak i jej kolor i wzór mnie urzekły. Będzie w niej super wyglądała, Choć nie wiem czy do tych czerwonych włosów będzie jej zieleń pasowała??\
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Aniu, a ja uwielbiam połączenie zieleni z czerwienią. Jest takie naturalne! Spójrz na róże- czy ktoś się zastanawia nad kolorami patrząc na nie- myślę, że nie.

      Usuń
  3. Cudowna! Piękny wzór, lubię takie ażurowe chusty;) Kolory bajeczne;) No a tempo to masz zabójcze;) Przyznaj się, na dwie ręce robisz?;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się dodatkowy komplet rąk 😆 Staram się, jak mogę, ale wyrosnąć nie chcą😆 Dziękuję

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...