sobota, 8 stycznia 2022

154. Szydełkowa bombka i inne projekty bożonarodzeniowe...

Witam Was Kochani.
Mamy już styczeń, a ja wciąż nie rozprawiłam się z projektami bożonarodzeniowymi. Obiecuję, że to już ostatni post maltretujący Was minionymi świętami ;)

Końcówka roku była tak płodna rękodzielniczo, że nie nadążałam z regularnym publikowaniem wszystkich prac, dlatego dziś zbiorczo pokażę Wam, co jeszcze "urodziło" się w grudniu.

Na grupie Świry Rękodzieła Inspirują Ula K. poprowadziła live, na którym szydełkowałyśmy bombki choinkowe. U mnie zaowocował on przeuroczym bałwankiem, który trafił do Aguli.


Moje poczynania skupiły się głównie na scrapbookingu i tworzeniu kartek. W swoich pracach wykorzystałam papiery od ITD Collection, a mianowicie dwie kolekcje: moich dwóch ulubionych kolekcji papierów od ITD Collection: Wiktoriańskie święta- "Victorian Christmas" oraz Niebieskie święta - "Christmas in blue". 

Nie trzymałam się ściśle mapek scrapowych- puściłam totalnie wodze fantazji. Głównym motywem stały się retro damy, które są tak cudne, że wymyślne dekoracje są zbędne. Dlatego też postawiłam na minimalizm. 






Wolicie minimalistyczne formy czy raczej przepych bardziej do Was przemawia?
Trzymam się bezpiecznego minimalizmu, aczkolwiek intryguje mnie umiejętność "napchania" dodatków na pracach innych rękodzielniczek. Może i ja dojdę kiedyś do takiej wprawy, by nie wyglądało to kiczowato, a wręcz emanowało różnorodnością i umiarem jednocześnie.

Przesyłam pozdrowienia


 

9 komentarzy:

  1. Ja uważam, że nawet jak jest "napchane" ale wszystko spójne i tworzy całość, to jak najbardziej i takie pełne prace mogą być. Gorzej jak jest nawalone ale bez ładu i składu, byle tylko wepchać jak najwięcej, to już mi sie nie podoba :)
    Śliczne prace potworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy bałwanek. Śliczne kartki, fajna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga ja mam jeszcze wiele praca do pokazanie z zeszłego roku, ale jakoś na Święta tym razem zrobiłam niewiele. Co do kartek to zdecydowanie wolę minimalizm , bo podobnie do Ciebie nie umiem w nich napchać wszystkiego, żeby to nie wyglądało kiczowato. Chyba się już tego w życiu nie nauczę, tym bardziej że traktuje mój scrapbooking raczej drugorzędnie. Co do bałwanka jest super, choć liva nie oglądałam to kiedyś na pewno spróbuję takich bombek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona bałwankiem! Podziwiam nieustannie takie prace! Co do karteczek, to podobają mi się wszystkie. uwielbiam takie napchane, ale nie mam daru do takich, podziwiam też clean&simple- moje prace sa pośrodku ;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podziwiam te napchane, gdzie człowiek zachwyca się każdym detalem. Ja tak nie umiem- nawet jak stworzę "na bogato" to przy klejeniu połowa odpada😆 zostaje minimalnie...

      Usuń
  5. Bałwaniasty uroczy😍 ja zrobiłam tylko ptaszorka😁
    Kartki piękne😍nieustannie zachwycam się tymi listkami 😍😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dwa razy arkuszy z listkami domawiałam. Cudne są i dzięki białej otoczce tak łatwe do wycięcia. Dla osoby początkującej, jak ja to ogromne ułatwienie :)

      Usuń
  6. Mój Ci on 🤩 balwanek skradł serce i wisiał na honorowym miejscu aby od razu go każdy widział. No i jedna z karteczek u mnie 😘

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...