czwartek, 6 stycznia 2022

153. Fantasmagoria razy dwa

Witajcie
Bohaterką dzisiejszego postu będzie Fantasmagoria- "półokrągły wytwór wyobraźni" Jacka Mrożewicza, znanego wszystkim jako Tresowane Szydełko Jacka.

Na przełomie października i listopada odbył się Cal z udziałem tegoż wzoru. Nie lubię półokrągłych chust, ale to była moja miłość od pierwszego wejrzenia. Wiedziałam, że muszę wziąć w nim udział, inaczej się uduszę... Miałam akurat w domu motek optymalnej długości, więc raz kozie śmierć. A w moim przypadku dwa razy. Błyszcząca wersja tak się spodobała, że wykonałam ten wzór dwukrotnie i co najzabawniejsze- w tej samej kolorystyce! Obie chusty powędrowały do nowych domów, a ja zmuszona jestem zrobić sobie kolejną. Jak to mówią- szewc bez butów chodzi, tak ja zostałam bez chusty.

Poniżej pokażę Wam, jak wyglądały postępy prac. Niestety jesienna aura płata figle, ciężko o dobre zdjęcia, które dość rzetelnie oddałyby kolory.





A tak prezentuje się to cudo w pełnej rozpiętości. Ponad 2 metry szczęścia. Czyż nie ładnie jej w tych kolorach?





Wasze serca również skradła Fantasmagoria?

Miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. Moje serce skradaja wszystkie Twoje robótkowe tworki! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam na urodzinowe candy ;)

      Usuń
  2. Ależ piękna. Już wiem po co Ty wstajesz o 5 rano :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) I zapraszam na urodzinowe candy ;)

      Usuń
  3. W życiu nie robiłam okrągłej chusty, Twoja mi się bardzo podoba i fajnie że ma już nowy domek. Ciekawa jestem jak tym razem będzie w sensie kolorystyki. Wzorek też jest super !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantasmagorie powstały w jednakowych kolorach :) Ale obiecuję, że niebawem "zbombarduję" Was kolorami ;)

      Usuń
  4. Rzeczywiście cudo🙂
    Fantastyczna chusta wyszła

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Aguś, fajny wzór i piekne kolory. Uwielbiam wszystko co sie świeci :)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...