czwartek, 2 grudnia 2021

144. Prosta kartka krok po kroku

Witajcie Kochani,
dziś przychodzę do Was z tutorialem na prostą, ale efektowną kartkę. Uczę się nowych form i postanowiłam, że przez najbliższe tygodnie będę dzieliła się z Wami swoją wiedzą i pomysłami. Nie będą to kartki skomplikowane, ale mam nadzieję, że może kogoś zainspirują. Zapraszam na lekturę wpisu i zimowe kartkowanie :)


Krok pierwszy to przygotowanie bazy. Wycinamy prostokąt o wymiarach 28x14 cm i wykonujemy bigowanie na 7 i 21 cm naszej bazy.


Tak przygotowaną bazę oklejamy z każdej strony. Ja wykorzystałam w tym celu papiery od ITD Collection z kolekcji "Len i Koronki" (Linen&Lace).



Pora na zagospodarowanie środka kartki. Wycinamy dwa paski o długości 15 cm i szerokości 2,5 cm, a następnie bigujemy kolejno na 2,5 cm, 11 cm oraz 13,5 cm.


Tak przygotowane paski wklejamy w środku kartki tak, jak przedstawione jest to na poniższym zdjęciu.


Pora na wierzchnią stronę naszej kartki. Wycinamy kwadrat o boku mniejszym niż nasza kartka. U mnie jest to kwadrat o boku 12x12 cm, ale równie dobrze może być on mniejszy- wszystko zależy od tego, jaki efekt chcecie osiągnąć. 


Kwadrat naklejamy na lewym skrzydełku naszej kartki i oklejamy go papierem uprzednio mocując sznureczek bądź wstążkę, którą karteczkę będziemy mogli zawiązać.
 

Tak przygotowaną kartkę ozdabiamy według własnego uznania.




Ta konstrukcja kartki jest tak szybka i przyjemna w wykonaniu, że powstała jeszcze jedna kartka, tym razem bożonarodzeniowa. Do jej wykonania wykorzystałam kolekcję "Niebieskie święta" (Christmas in blue) od ITD Collection.



Mam nadzieję, że tutorial przypadł Wam do gustu i chętnie skorzystacie z mojej inspiracji.
Miłego tworzenia!

6 komentarzy:

  1. fajny tutorial, jak znajdę chwilkę to zrobię taką kartkę, ta niebieską jestem zachwycona :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, nieskromnie powiem, że mnie też bardzo ta niebieska się podoba :) zaliczam ją do udanych prac, a nieczęsto mi się to zdarza😅

      Usuń
  2. Aga kursik super i kartki też . Myślę że nie jedna skorzysta z takiej formy !! A papierki rewelacja !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam papiery od ITD Collection, są niesamowite i wręcz proszą by coś z nich stworzyć:)

      Usuń
  3. Ja skorzystałam i pokazałam je już u siebie na blogu tutaj:
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2021/12/jeszcze-swiateczne-kartki.html
    Kolejne tez się zrobią ale po nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna forma. Bardzo podobają mi się te karteczki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...