sobota, 18 grudnia 2021

147. Projekty bożonarodzeniowe- ciąg dalszy...

Witajcie Drodzy Czytelnicy.
Dzisiejszy post poświęcony jest moim ostatnim projektom bożonarodzeniowym w tym sezonie. Nie ukrywam, że odetchnęłam z ulgą kończąc ostatnią bombkę. Uporałam się ze wszystkim na czas i w końcu będę mogła zasiąść do szydełka- a powiem Wam, że stęskniłam się za nim okrutnie ;)

Pierwsza bombka zdobiona jest haftem zaprojektowanym przez Susan Winget. Wzór Santa_Snowmen Ornaments zawiera łącznie sześć haftów- trzy z Mikołajem i trzy z bałwankiem. Kto bacznie śledzi mojego bloga, ten wie, że już jeden Mikołaj był w tym roku prezentowany.


Dopiero po "upiększeniu" konturami haft wygląda, jak należy :)
Zresztą doskonale wiecie, że jestem zwolenniczką haftów konturowanych- no mam do nich słabość i nic na to nie poradzę...


A tak prezentuje się ów Jegomość na bombce. Z góry przepraszam Was za jakość zdjęć w tym poście. Wszystkie były fotografowane w wieczornych warunkach, by skoro świt trafiły do nowych domów...



Kolejna bombka jest ozdobiona skrzatem bądź gnomem- jak kto woli.



I ostatni haft- "Queen of hearts" wchodzący w skład sampleru zaprojektowanego przez Marjorie Massey - zdobi ostanią bombkę w tym sezonie.




A na koniec pochwalę się Wam, że moja poprzednia skrzacia bombka zapewniła mi zwycięstwo w Listopadowym Bingo w Szufladzie. Dziękuję!


To wszystko na dziś. Mam dla Was jednak dwa ogłoszenia. Po pierwsze odbędzie się ponowne losowanie zwycięscy Kreatywnej Zabawy- poprzednia osoba nie zgłosiła się po wygraną...
Po drugie- zbliżają się drugie urodziny bloga, więc wypatrujcie cukierasów!
Dziękuję, że jesteście :)
 

10 komentarzy:

  1. Aga jak zawsze cudnie te bombki wyszły. Hafty rewelacje i podziwiam za nie, zwłaszcza te konturowe, które przyznam wyglądają świetnie ale konturów niestety nie lubię. Ja lubię bardzo hafty monochromatyczne więc dla mnie ta właśnie bombka jest najładniejsza. Gratuluję wygranej w Szufladzie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam hafty monochromatyczne, choć właśnie xa taki na początku przygody z haftem dostałam ostre cięgi na jednej z facebookowych grup- podobno mało ambitny😆 A każda doświadczona hafciarka wie, że właśnie jednokolorowe hafty błędów nie wybaczają;) pozdrawiam

      Usuń
  2. Przecudne te Twoje bombki!
    Jeszcze raz gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga! Fantastyczne bombki powstały! Zapierają mi dech z zachwytu :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej:) Wszystkie Twoje bombki są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś, staram się jak mogę by składały serca ;)

      Usuń
  5. Przepiękne bombeczki, w szczególności podoba mi się ta niebieska ❤

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...