wtorek, 21 grudnia 2021

148. Wygrana w Zaciszu wyśnionym...

 Hej Kochani,
znacie to spojrzenie kuriera, gdy pyta co tak ciężkiego zamówiliście, 
 a odpowiedź brzmi: "Nic"?
Ja się dziś przekonałam... A to wszystko za sprawą Magdaleny z Zacisza wyśnionego - dotarła bowiem moja nagroda w konkursie nr 203. Zostałam obdarowana pokaźnym stosikiem lektur. Magdo, nawet nie wiesz jak mocno wpisałaś się w moje czytelnicze preferencje :)


Wśród książek znalazł się kalendarz na przyszły rok. A wiecie co jest w nim najfajniejszego? Ma porady dotyczące pielęgnacji roślin. Ze wstydem przyznaję, że przetrwać ze mną jest w stanie tylko kaktus, aloes i tzw. jęzor teściowej... Kto wie, może w nowym roku adoptuję jakąś zieloną roślinkę i uda mi się jej nie uśmiercić.





Jako humanistkę z wykształcenia i zamiłowania ta książka uszczęśliwiła mnie niezmiernie. Romantyzm to moja ulubiona epoka literacka i często sięgam po autorów z tamtych czasów, choć wiem, że wiele osób literatury tamtego okresu delikatnie mówiąc "nie znosi".


W paczce znalazłam jeszcze coś do "porękodzielniczenia"- stemple i tusze. 


Dziękuję niezmiernie za wspaniałą zabawę.
Uwielbiam bloga Magdy przede wszystkim za cudne zdjęcia i bardzo trafne teksty. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji trafić do tego wyśnionego zacisza w blogowym świecie to zachęcam Was gorąco. Autorka czaruje klimatycznymi, świątecznymi foteczkami i zaprasza do kolejnego konkursu-<klik>.

Spokojnego wieczoru!

3 komentarze:

  1. Wspaniałą przesyłkę otrzymałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak blog jest mi nieznany, ale z ciekawości weszłam. Niestety dzieci małych u mnie brak, poza tym nie zwykłam się zapisywać tylko dlatego że jest jakiś konkurs. Ot takie może jakieś skrzywienie :-)
    Twoja przesyłka świetna jak ktoś lubi romantyzm, ja niestety nie lubię.
    Ale stempelki i tusze fajne rzecz , gratuluje !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci Aguś, Madzia Cię pięknie obdarowała, ale to już jest taka dobra dusza co dużo w prezencie daje. Wiem, bo sama miałam okazję wygrać u Niej :)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...