czwartek, 30 grudnia 2021

151. Świąteczne niespodzianki i wyniki Kreatywnej Zabawy.

 Witajcie Kochani,
 święta już za nami i czas rozpakowywania świątecznych prezentów także.
Dziś biegnę pokazać Wam, jak pięknie zostałam obdarowana przez blogowe koleżanki.

W ramach wymianki mikołajkowej na grupie Świry Rękodzieła Inspirują
 od Kasi z Kreatywna Kata-G otrzymałam takie oto wspaniałości.




Ula K. z Pracowni rękodzieła UKułak obdarowała mnie przepięknym lampionem wykonanym z papierów ryżowych od ITD Collection. Uleńka doskonale mnie zna, dlatego mój lampion jest w moim ukochanym kolorze- fiolecie.


Agula również sprawiła mi ogromną radość- ofiarowała mi bowiem szkatułkę w maki i cudowny medalion, który zdobi moją choinkę. 



Oczywiście paczucha od Agi była zdecydowanie większa i znalazło się tam mnóstwo przydasi za które bardzo dziękuję:) Niestety nie zrobiłam zdjęcia całości, mam nadzieję, że mi wybaczysz <3

Ewa Mac z Magicznego Zakątka podarowała mi przepiękną bombkę i wzornik przeworski, którym jestem szczerze zaintrygowana! Dziękuję 


Monika- autorka bloga - Bez Metki w ramach wymianki mikołajkowej obdarowała mnie takimi o to cudami. Tak, dobrze widzicie- wśród podarunków jest pasta do zębów- znak rozpoznawczy naszej rękodzielniczej pani dentystki :)



I śliczna kartka od Teresy .

Pięknie dziękuję za wszystkie podarunki. W kolejnych postach będę starała się pokazać, jakie świąteczne rękodzieła wyszły spod moich rąk i powędrowały pod Wasze choinki.

***

Pora na ponowne wyłonienie zwycięzcy Kreatywnej Zabawy. Nie ukrywam, że nie spodziewałam się takiej sytuacji, gdy będę zmuszona ponownie losować zwyciężczynię zabawy.

A została nią

Akami

Agnieszko proszę o kontakt mailowy w celu ustalenia danych adresowych do wysyłki. Na Twoją wiadomość czekam 2 tygodnie :) Gratuluję!

Spokojnego wieczoru.
 Wyglądajcie kolejnego wpisu, bo to nie koniec niespodzianek, jakie dla Was przygotowałam.

5 komentarzy:

  1. Aga super prezenty dostałaś, szkoda ze nie ma zdjęcia wygranej pracy, ale kto ciekawy, na pewno ją sobie znajdzie. Zdrówka życzę na Nowy Rok
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wyniki na blogu wraz z wszystkimi pracami od dawna są na blogu ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

      Usuń
  2. Pięknie Cię dziewczyny obdarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zostałaś obdarowana. Gratuluję zwycięzcy. Dużo uśmiechu, siły i wytrwałości oraz zdrowia w 2022 r.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudowne prezenty dostałaś 😍
    A ja ogromnie cieszę z wygranej w zabawie, choć najważniejszy i najprzyjemniejszy był już udział w niej.
    Dziękuję 😘

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...