piątek, 10 grudnia 2021

146. Pop up z wysuwanym elementem krok po kroku.

Witajcie Kochani,
obiecałam Wam, że przez najbliższe tygodnie będę prezentowała na blogu proste formy kartek. Dziś pokażę Wam, jak wykonać prosty pop up z wysuwanym elementem. Kartka jest nieskomplikowana, a prezentuje się naprawdę efektowanie. Zapraszam do lektury wpisu i wspólne zimowe "kartkowanie".

Poniższą kartkę wykonałam z papierów od Studio75 - z kolekcji "Świąteczny prezent"



A teraz pokażę Wam, jak wykonać taką właśnie karteczkę.
Zaczynamy od przygotowania bazy.
Przycinamy papier craftowy do wymiarów 23x 15 cm,
a następnie bigujemy na 8 i 18 cm.

Teraz przygotowujemy bazę pod nasz wysuwany element.
Wycinamy prostokąt o wymiarach 7x 8,5 cm, a następnie wykonujemy bigowanie na 2 cm.


Oklejamy dwa pierwsze pola w środku naszej kartki, po czym przyklejamy u dołu pierwszego pola bazę pod nasz wysuwany element tak, jak pokazane jest to na zdjęciu. Pamiętajmy o jego wyśrodkowaniu.


Następnym krokiem jest zaznaczenie brzegów- środek to miejsce, w którym będzie chował się nasz element- klejem smarujemy tylko brzegi.


Ozdabiamy środek kartki wedle uznania. U mnie pojawiły się szpilki - grafika z kolekcji "Len i Koronki" od ITD Collection.


Wierzchnie warstwy kartki oklejamy i ozdabiamy, przy czym należy pamiętać by pod "klapą" naszej kartki umieścić ozdobną wstążeczkę, którą można zawiązać kartkę. 


 Proste, prawda? Podoba Wam się taka forma, czy może wolicie bardziej skomplikowane? Uważam, że w prostocie tkwi siła i największy potencjał.
Miłego tworzenia!

9 komentarzy:

  1. Super. Ja wolę te prostsze formy, chętnie się i z ta zmierzę. Na te bardziej skomplikowane brak mi czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na te skomplikowane brak jeszcze umiejętności, ale i z nimi prędzej czy później się zmierzę ;)

      Usuń
  2. Ale fajna forma, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i przesyłam pozdrowienia

      Usuń
  3. Świetna, efektowna forma :) Dziękuję za kurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego scrapowania :) mam nadzieję, że kursik się przyda...

      Usuń
  4. Piękne karteczki! Ale ja tu dziś przyszłam pogratulować wyróżnienia w "Szufladzie":) Przecudą bombkę stworzyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...