sobota, 20 marca 2021

87. Jajo z zajączkiem wielkanocnym

 Hej, Kochani.

Pokazywałam Wam ostatnio cudny hafcik z wielkanocnym zajączkiem, który mam przyjemność przetestować dla Was w ramach współpracy Coricamo ze Świrami Rękodzieła. Zestaw zawiera: kanwę czystą typu Aida (100% bawełna) o gęstości 54 oczek/10 cm (14ct), mulinę, igłę oraz kolorowy wzór graficzny. Dodatkowo otrzymałam drewnianą zawieszkę w kształcie jaja. Jesteście ciekawi, co z tego wyszło?

Brzeg zawieszki ozdobiłam sztywną, plecioną wstążką.

Górę zawieszki ozdobiłam kokardą, którą wykonałam z dwóch różnych wstążek: wąskiej beżowej oraz szerszej w kolorze błękitu. Odcienie wstążek nie są przypadkowe. Dobrałam je pod kolory już występujące w projekcie.

Co myślicie o takiej formie wykorzystania haftu? Podoba Wam się moja interpretacja? Jestem też ciekawa, jakie świąteczne ozdoby zagoszczą w tym roku w Waszych domach.

Pozdrawiam i przesyłam moc serdeczności. 

11 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba wykończenie na drewnianej zawieszce, a pomysl z kokardą rewelacyjny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednokolorowa nie miała takiego uroku... Cóż, czasem wystarczy odrobina wyobraźni i dobrych chęci :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mi się bardzo podoba, śliczna jest ta zawieszka. Też mam takie jajka, ale to już na przyszły rok będe je tak ozdabiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile przydasi u mnie czeka na swój czas... Twoje jaja też się doczekają ;) Buziaki

      Usuń
  3. Super zawieszka, piękny haft i uroczy zającek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, wielkanocne wzory nigdy szczególnie mnie nie pociągały... Ale ten zauroczył mnie ogromnie :)

      Usuń
  4. Chyba gapa nie opublikowałam ostatnio napisanego komentarza pod tym postem, więc piszę jeszcze raz; cudowna zawieszka, fantastyczne wykończenie, sznureczek i kokarda świetnie dopełniają całości, dzięki delikatnym kolorom wstążek haft nie został przez nie przyćmiony. Piękne Aguś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, mnie ostatnio też kilka razy "wyrzuciło" komentarz... Więc chyba to nie wina Twojego gapiostwa, a złośliwości neta ;) Dziękuję bardzo, właśnie kwestia kokardy najbardziej spędzała mi sen z powiek- długo zastanawiałam się, jak to rozwiązać- i cieszę się, że efekt został osiągnięty. Buziaki

      Usuń
  5. Uroczy pastelowy hafcik!!! Pięknie go oprawiłaś i udekorowałaś kokardą! Takie delikatne dekoracje podobają mi się najbardziej. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lekko nie było, bo to mój "debiut" z wykorzystaniem haftu w innej formie niż obraz czy bombka... Pozdrawiam

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...