wtorek, 2 marca 2021

81. Rozprawiam się z UFOKami i zaległościami- luty

 Witajcie.

Nawet nie zauważyłam, gdy luty dobiegł końca. Niestety, nie był to miesiąc szczególnie sprzyjający haftowaniu. Niemniej udało mi się postawić ponad 800 krzyżyków na jednym z UFOK-ów. Nie jest to wynik imponujący, ale zawsze to bliżej końca ;)

W lutym postanowiłam popracować nad wzorem z Alicją z Krainy Czarów.

Dla przypomnienia prezentuję stan, w jakim haft został zgłoszony do zabawy.

A tak prezentuje się haft na chwilę obecną.


Udało mi się dokończyć fragment balkonowej zasłony ;) wyłaniający się fragment sprawia, że nabieram ochoty na kontynuację właśnie tegoż UFOKa w przyszłym miesiącu. Przypominam, że pracuję nad tym haftem w ramach zabawy UFOK-owy rok z krzyżykowym szaleństwem.


Moje zaległości nie ograniczają się tylko do haftu krzyżykowego. To także prace związane związane z haftem koralikowym- rozprawiam się z nimi wspólnie z Teresą i uczestniczkami jej blogowej zabawy.


A tak prezentuje się mój obecny projekt.



To tyle na dziś. 
Niebawem pomęczę Was postępami haftów, które rozpoczęłam w tym roku.
Buziaki

12 komentarzy:

  1. Piękne postępy w UFOkach :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak duże, jakbym chciała ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ależ ta Alicja będzie piękna;) Gratuluje postępu w walce z UFO-kami;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że córka też będzie zachwycona :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. tylko 800 krzyżyków... weź :D alicja będzie zachwycająca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, tylko 800... Jakby było z 8 tysięcy to bym była zadowolona ;) Ale sama wiesz, że ostatnio u mnie szydełko, szydełko, szydełko...

      Usuń
  4. Powoli do przodu i już są postępy.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a słoneczko chętnie przyjmę, bo u mnie pochmurnie i mgliście. Przesyłam serdeczności

      Usuń
  5. Aga, dziękuję za odwiedziny u mnie .Wzór który wybrałaś jest niesamowity,ciekawe iloma kolorami wyszywasz.Podziwiam Cię za taki projekt.Chyba najprzyjemniej będzie się wyszywać Alicję.Haft koralikowy to dla mnie nowość.Życzę powodzenia i przyjemnego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, haftuję 1 nitką. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Jestem w szoku! Ciekawa jestem, ile będziesz wyszywać ten cudny obrazek??? Ale za to jaki będzie cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to nie wiem kiedy Ty tyle robótek ogarniasz haha. Tu chusty, tu haft raju ileż można w jednym czasie ogarnąć. Piękna Alicja, obraz zachwyca:-)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...