środa, 17 marca 2021

86. Głębia oceanu...

 Cześć kochani czytelnicy mojego bloga.

Dzisiejszy tytuł postu jest nieco enigmatyczny i mam nadzieję, że budzi Wasze zainteresowanie... 

Pod tą tajemniczą nazwą kryje się przepiękny motek od Kolorowych włóczek, kolorowych motków.


Jakiś czas temu zorganizowały one akcję, która polegała na tym, że do każdego zamówienia dorzucany był losowo motek. Oczywiście nie mogłam się oprzeć i skorzystałam z okazji. Przecież ukochanych przydasi nigdy za wiele... Tak trafiła do mnie właśnie ta włóczka <klik>.

Dłuższy czas nie miałam pomysłu na ten moteczek. Żaden wzór nie spełniał moich oczekiwań i nie przemawiał do mnie w tej kolorystyce. Aż w końcu nadarzyła się okazja i powstała skrócona wersja mojego autorskiego projektu- IRVETTE.

Sami oceńcie czy był to dobry wybór ;







Mnie efekt zadowala, a Was? Jeśli macie ochotę wydziergać sobie taką chustę, to przypominam Wam o Calu charytatywnym, który staruje już 24.03.2021

Szczegóły znajdziecie tutaj <klik>.

Zapraszam

PS. Doczekałam się swoich pięknych, personalizowanych metek - za realizację projektu dziękuję Home Decor.

13 komentarzy:

  1. Aguś kolory są piękne i cudnie przenikają się. Bardzo ładnie wygląda skrócona wersja Irvette. Tak pomyślałam, że jest idealna na chusty dla małych dziewczynek :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko. Szczerze mówiąc taki był poniekąd mój zamysł- by wzór był na tyle kobiecy, ale i uniwersalny by pasował do każdego wieku. Skoro to zauważyłaś to mój plan się powiódł. Buziaki

      Usuń
  2. Kolory obłędne i cudny ten wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga kolory i wzór genialny. Bardzo fajna chusta Wyszła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Początkowo ten turkus do mnie nie przemawiał, ale w tej konfiguracji świetnie się prezentuje :)

      Usuń
  4. Świetne kolory i wspaniałe wykonanie!!! Uściski zostawiam pełna podziwu dla Twojego chustowania:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć powtarzam i będę to robić bez końca, że to naprawdę nic trudnego. Alinko, spróbuj koniecznie. Szydełko jest naprawdę wdzięczne ;)

      Usuń
  5. Nie mogę się napatrzeć i nadziwić, że takie cuda można robić! BRAWA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można! I Ciebie też szczerze namawiam do spróbowania. Ula z Mili skutecznie wciągnęły mnie w ten nałóg ;) Nie opieraj się :P

      Usuń
  6. Śliczna chusta!! Wspaniałe kolorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i przesyłam moc serdeczności <3

      Usuń
  7. Prześliczna chusta :) a jej kolor jest wprost cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...