niedziela, 14 marca 2021

85. Wielkanocne testowanie z Coricamo.pl

 Witajcie kochani :)

Dziś przychodzę do Was z postępami prac nad wzorem wielkanocnym od Coricamo. Dostałam zestaw, w skład którego wchodzi wzór graficzny, kanwa typu Aida 14 ct w błękitnym kolorze, mulina Madeira oraz drewniana zawieszka w kształcie jaja. Śliczny zajączek już kica wśród pisanek, a w najbliższym czasie wskoczy na zawieszkę ;) Efekt końcowy zaprezentuję w kolejnym poście. 






Śliczny, prawda? Jeśli macie ochotę wykonać go sami, to gotowy zestaw kupicie na stronie sklepu coricamo.pl <tutaj>.

Miłej niedzieli

22 komentarze:

  1. Jak ja lubię oglądać takie prace:) z największą przyjemnością delekuje się tym co pokazujesz:) widać ze każdy szczegół zdjęcia jest przemyślany. Nie dość ,że sam haft jest zachwycający! Piękne kolory, takie jak lubię to jeszcze aranżacja zdjęcia budzi mój zachwyt, niby nic takiego, kilka drobiazgów ale całość zyskuje ogromnie! Z przyjemnością ogląda się takie prace 😊 bardzo serdecznie pozdrawiam i .Życzę dobrej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, fotografia nie jest moją najmocniejszą stroną. Uczę się tego cały czas- eksperymentuję ze światłem, dodatkami, tłem... Czasem niewiele trzeba by podkreślić coś, wyeksponować, wzmocnić przekaz. Dziękuję, że moje wysiłki w tym zakresie są doceniane. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej i spokojnej niedzieli :)

      Usuń
    2. Ja też cały czas się uczę by robić zdjęcia raz wchodzą lepiej raz gorzej. Swoje zdjęcia są bardzo ładne:)

      Usuń
  2. Cudownie się zapowiada. Już się nie mogę doczekać efektu końcowego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś! Niebawem pokażę efekt końcowy moich poczynań. Pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Świetny haft!!! Podziwiam panie haftujące i efekty ich prac:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa oprawy :) śliczny haft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka pomysłów mam, zobaczymy jak wyjdzie z realizacją ;)

      Usuń
  5. ¡¡Qué bonito!! BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oesu, nie kuś ;) Doba jest za krótka. Na chustę mnie namówiłaś a i ten zajączek taki cudny. Co robić, co robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko! Powtórzę słowa Dorotki- sen jest dla mięczaków! Ha ha ha Jak tak dalej pójdzie to rękodzielnicy będą wyglądali jak zombi :P

      Usuń
  7. Przecudny haft!!! Piękne kolory i wzór. A do tego te bazie na zdjęciu idealnie go uzupełniają. Będzie śliczna dekoracja. I na prezent też był by dobrym pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wzór. Jest taki delikatny i wiosenny. Czekam na efekt końcowy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Trzeba wprowadzić trochę wiosny, gdy za oknem pogoda na wpół zimowa ;) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Pięknie Aguś, sliczny hafcik, u mnie tylko brakuje kreseczek i oprawy potem Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny jest Twój wzorek z pisklakami. Sama jestem mega ciekawa, jak wykończysz swoją zawieszkę ;) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Aga wzorek jest naprawdę cudny ale ze względu na kontury u mnie odpada. Nienawidzę ich wyszywać, choć właśnie one podkreślają urodę wzoru
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, kontury nie są takie straszne. Wiem, że wiele haftujących ich unika, a nawet pomija we wzorze, nad czym bardzo ubolewam. Odkąd opanowałam sztukę konturową coraz mniej wzorów bez nich gości na moim tamborku. Może warto porzucić uprzedzenia? Pozdrawiam

      Usuń
  11. Śliczny zajączek, już czekam na efekt końcowy na jaju :)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...