sobota, 6 marca 2021

83. Kilka słów o IRVETTE i prezentacja chust testerek.

 Witajcie Kochani.

Niedawno prezentowałam Wam mój autorski projekt - chustę o wdzięcznej nazwie Irvette. Skąd taka nazwa? Irvette to celtyckie imię żeńskie. Osoby o tym imieniu uwielbiają podróże i przyrodę. Są przekorne, ale również empatyczne i profesjonalne. Posiadają dużo wewnętrznej siły i charyzmy. Lubią pomagać innym, a swoje działania opierają na bezinteresownej miłości. Szczerze mówiąc, utożsamiam się dość mocno z tymi cechami, więc wybór nazwy chusty nie był przypadkowy.

Szczerze mówiąc pracę nad wzorem zaczęłam dość spontanicznie. Nie spodziewałam się, że projekt tak mocno mnie pochłonie i uda stworzyć się wzór, z którego będę w pełni zadowolona. A jednak, metodą prób i błędów, wizji i marzeń, ciężkiej pracy okraszonej zaklęciami (niekoniecznie cenzuralnymi) powstała właśnie Irvette, z której jestem bardzo dumna.

Wykonałam dwie chusty w wersji pełnej. 



Obecnie pracuję jeszcze nad wersją skróconą. 

W poprzednim poście wspominałam, że wzór jest w fazie testów. Dziś chciałabym Wam pokazać chusty moich wspaniałych testerek, które dzielnie zmagały się z moim wzorem, doradzały i wspierały na każdym etapie powstawania wzoru. 

Monika, którą znajdziecie na Instagramie <klik> wykonała wersję skróconą w pięknym czerwonym kolorze.

Kolejną chustę wykonała Aleksandra Zadwórna, której prace możecie podejrzeć na FB oraz Instagramie. Chusta nietypowa, gdyż wykonana została z kordonka, a właściwie połączenia dwóch kordonków.


Zielona wersja Irvette w wykonaniu Moniki Hanzel, również w wersji skróconej. Monikę znajdziecie na Instagramie <klik> . Prowadzi również stronkę Mami Wool na FB.


Irvette w melanżowej odsłonie w wykonaniu Magdaleny Basińskiej <klik>.


 Urszula Kułak wykonała pełną wersję chusty. Przypominam, że chusta jest do przytulenia w naszym urodzinowym Candy.


Dziewczynom bardzo dziękuję za poświęcony czas i wiele ciepłych słów wsparcia. Jesteście wspaniałe <3 
A Was odsyłam do wpisu głównego na blogu Świrów Rękodzieła <klik>, gdzie znajdziecie więcej  zdjęć i informacji czysto technicznych: metrażu zużytej włóczki, rodzaj szydełka czy wymiary poszczególnych chust.
Niebawem podam Wam więcej szczegółów odnośnie planowanego Calu.
 
Trzymajcie się ciepło. Buźka

16 komentarzy:

  1. Aguś gratuluję pięknego wzoru i podziwiam nieustannie. Chusty są rewelacyjne wszystkie, brawa dla Was wszystkich. Cudowny kolor ma Twoja chusta w odcieniach pomarańczy i ta niebieska jest megaa, a jaka piękna ta Moniki w czerwieniach. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😘 Faktycznie, wszystkie są tak cudne, że nie potrafiłabym wybrać tej jednej ;) Ale to na plus, bo wzór w każdym kolorze wygląda ślicznie ;)

      Usuń
  2. Gratuluję! Fantastyczny wzór i przepiękne chusty powstały :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Przesyłam moc serdeczności

      Usuń
  3. Aguś przede wszystkim gratuluję własnego, autorskiego pomysłu, wzoru i to tak efektownego! Jest piękny, kobiecy, idealny :). Każda chusta wykonana według Twojego projektu zachwyca - brawo Ty, brawo Dziewczyny!:). I bardzo ciekawa nazwa, chętnie o niej poczytałam :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się wzbudzić zainteresowanie ;) Jak widać, u mnie nie ma nic przypadkowego... choć spontanicznego- owszem! Buziaki

      Usuń
  4. Chusta zjawiskowa - czekam z niecierpliwością na CAL. Wszystkie chusty dziewczyn, które testowały wzór są przepiękne. Chyba bym nie umiała wybrać, która jest naj... Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, ja również nie jestem w stanie wskazać, która jest naj... i myślę, że z Calem okaże się, że tych naj... będzie jeszcze więcej. Serdecznie zapraszam na Cal😘

      Usuń
  5. Dziękuję Aguś za możlwiość testowania :) bardzo przyjemny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za cierpliwość i każdą cenną radę <3

      Usuń
  6. Przepiękny wzór a do tego autorski! Brawa dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny wzór opracowałaś i mam nadzieję Aguś, że jesteś z siebie bardzo dumna!:)
    Chusta w każdym kolorze prezentuje się nieziemsko,brawa dla Twoich testerek bo spisały się na medal.
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) i potwierdzam- jestem dumna, bo ten projekt to prawie jak trzecie dziecię ;) Buziaki kochana :)

      Usuń
  8. Uroczą chustę zaprojektowałaś Aguś!!! Na jedną z nich już się zapisałam w urodzinowym candy. Jest zachwycajaca!!! Twoje testerki świetnie wykonały zadanie. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :) i życzę powodzenia w candy!

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...