środa, 22 stycznia 2020

8. SAL z Marią Bravko- Foxes love cosiness

Hej :)
Pewnie pamiętacie, że początkiem roku ruszył SAL z Marią Bravko, organizowany przez Świry Rękodzieła.

Pierwszym wzorem jest "Foxes love cosiness", czyli ten uroczy lisek w nieco zimowym jeszcze klimacie.


Piękny prawda?
Wykonałam go na białej Aidzie 16ct, muliną DMC.

A postępy prac wyglądały następująco:


Dość szybko pojawił się zarys uszek...


głowy...



by nabrać kształtu po wykonaniu konturów.






Spójrzcie ileż szczegółów pięknie podkreśliły kontury.
 Ten szalik jest cudowny.



Bardzo przyjemnie pracowało mi się z wzorem Marii Bravko.
Efekt końcowy w pełni mnie satysfakcjonuje. 
Plan na wykorzystanie wzoru już jest ;) Szczegóły niebawem.
Pozdrawiam serdecznie


5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że Rosjanki tworzą piękne i dopracowane wzory :)

      Usuń
  2. Świetny lisek, miło sie ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. no pięknie! Torpedo Ty moja :) dobrze, że się spytałam o tą mordkę, bo bym mu bordową zrobiła xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) byłby oryginalny :P oj i wcale nie torpeda, gdzieś ostatnio xxx nie chcą ze mną współpracować😅 ciężko mi się zabrać😕

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...