niedziela, 26 stycznia 2020

9. Choinka 2020- STYCZEŃ

Hej :)
Miło mi Was gościć u siebie po raz kolejny.
Dziś zapraszam Was na wpis bożonarodzeniowy, 
choć święta już dawno za nami.

Każdy rękodzielnik wie, że przygotowania do świąt- 
niezależnie czy Bożego Narodzenia, czy Wielkanocy- 
należy rozpocząć stosunkowo wcześnie.
Wiem o tym także ja, co nie zmienia faktu, że w zeszłym roku nie udało mi się zrealizować wszystkich zaplanowanych projektów.
Postanowiłam więc, że projekty świąteczne 
będą mi towarzyszyły cały rok, nie tylko sezonowo. 
Aby mieć lepszą motywację przyłączyłam się do akcji 
Choinka 2020 - jeśli macie ochotę możecie dołączyć
 do wspólnej zabawy tutaj

W styczniu powstał sympatyczny reniferek. Wzór od Lucie Heaton potraktowałam bardzo swobodnie. Wykorzystując muliny z resztkowego pudełka i pozostałości błękitnej aidy 14 ct zabrałam się do pracy. 





Projekt nabrał charakteru dopiero po wykonaniu konturów.





Tak przygotowany haft posłużył mi do wykonania karczochowej bombki z haftem. Zainteresowane osoby odsyłam do mojego tutorialu przygotowanego dla Klubu Twórczych Mam, który znajdziecie tutaj. Pokazuję w nim, jak krok po kroku wykonać taką bombkę, jak ta poniżej.





Jak Wam się podoba?
 W zeszłym roku wykonałam podobną, która powędrowała do Katarzyny w ramach wymianki mikołajkowej ;)

Jak już wspomniałam, wykonany projekt zgłaszam w zabawie Choinka 2020.


Dziękuję za odwiedziny na moim blogu 
i każdy pozostawiony komentarz.

Pozdrawiam 

Aga S

21 komentarzy:

  1. Śliczna bombeczka, fajne są takie haftowano-karczochowe bombki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Czarna damo :) muszę przyznać, że uwielbiam je wykonywać ;)

      Usuń
  2. Fantastycznie bez konturów wyglądał nijako ;) Oprawa w bombce karczochowej niesamowita.
    Widziałam Twoje koraliki :) Super haft!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) miło czytać takie komentarze od rana😉 pozdrawiam

      Usuń
  3. mega słodziak z czerwonym nochalem. Uwielbiam Twoje bombeczki, są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martusia :) a ja uwielbiam twoje kolczyki, więc każda z nas podziwia coś innego ;)

      Usuń
  4. Wyszła świetna bombeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy hafcik a bombka po prostu mega!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bombka, chyba bym nie miała cierpliwości do jej tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tylko tak ci się wydaje;) znalazłabyś cierpliwość, bo wstążka wbrew pozorom to bardzo wdzięczny materiał do pracy.

      Usuń
  7. Cudowna bombka :) Podziwiam cierpliwość haftowania i tworzenia bombek z tasiemek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniferek zabawny z tym czerwonym nochalem :-))
    A bombka wykonana perfekcyjnie :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, te renifery mają w sobie jakiś specyficzny urok ;)
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  9. Muszę przyznać, że napracowałaś się przy tej bombce...naprawdę pięknie Ci wyszła !
    A reniferek dodał jej jeszcze więcej uroku :)
    Pozdrawiam Agniesiu :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) jeśli się robi, to co się lubi, to żadna praca;) dla mnie to relaks i czysta przyjemność💗 pozdrawiam

      Usuń
  10. Batdzo ładna bombka, widać, że pracochłonna! Brawo😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy coś sprawia nam przyjemność to czas zawsze ucieka zbyt szybko :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Śliczne bombucha i bardzo pracochłonna !
    Agnieszko jestem pod wrażeniem, dla mnie karczochowe prace są bardzo precyzyjne i ja tego nie ogarniam ;(
    Dawno temu próbowałam tak jajka ozdabiać,ale sytuacja mnie przerosła.
    Serdeczności ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Masz rację, karczochy są pracochłonne i niezmiernie precyzyjne. Uwierz mi, moje pierwsze wcale tak ładne nie były ;) ale się nie zniechęciłam... wręcz przeciwnie. Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...