poniedziałek, 13 stycznia 2020

7. Kości zostały rzucone, czyli wspólna zabawa w Kreatywnej Jacewiczówce

Witajcie!
Nowy rok- nowe wyzwanie. A wiadomo, że nic tak nie mobilizuje do działania, jak ograniczenie czasowe... Dlatego postanowiłam wziąć udział w zabawie, którą zaproponowała Ania z Kreatywnej Jacewiczówki. W zeszłym roku bawiłam się doskonale biorąc udział w wyzwaniu Ani "Świat mnie inspiruje", więc nie zastanawiałam się długo nad swoim tegorocznym udziałem.

"Kości zostały rzucone"- tak brzmi tajemnicze hasło Ani.
 Na czym polega zabawa możecie przeczytać tutaj.


Wykonując instrukcję krok po kroku wykonałam dwa rzuty kostką. Liczba oczek bezdyskusyjnie wskazała na KORALIK. Nie ukrywam, że ucieszyłam się bardzo. W końcu miałam motywację, by zrealizować projekt, który od dłuższego czasu czekał na realizację. 


I tak o to powstała ta zjawiskowa dama...


Spójrzcie tylko na te szczegóły:






Mam nadzieję, że w najbliższym czasie będę mogła zaprezentować Wam ją już w oprawie.

Projekt zgłaszam również na wyzwanie w Kreatywnym Świecie Naszych Pasji tutaj.


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.

Pozdrawiam





18 komentarzy:

  1. Piekny projekt i ciekawe wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obraz jest cudowny! masa pracy, więc podziwiam Kochana tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) uwielbiam ten efekt końcowy, już nie mogę się doczekać, gdy zyska oprawę😁

      Usuń
  3. Jejuniu Aga jakie śliczności!
    Już widziałam na fb i nadal napatrzeć się nie mogę :)
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu bardzo :) Powiem szczerze, że uwielbiam takie klimaty, a koraliki wciągnęły mnie nie mniej niż krzyżyki. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Bardzo ładny obrazek , takiej pracy jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) to haft koralikowy, cieszę się, że ci się podoba. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ale ona jest śliczna, wzór już sam w sobie jest bardzo ładny a już z tymi koralikami wygląda ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, nie mogę doczekać się go w oprawie;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) moje serce również skradła, w końcu to bohaterka mojego ulubionego filmu- "Śniadanie u Tiffani'ego

      Usuń
  7. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Obraz jest cudowny, podziwiałam go w grupie🙂 powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) wyzwania zawsze traktuje jako sprawdzian😉 taki swoisty test czy rozwijam się, czy też stoję w miejscu😊 pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. A to Twoje cudo widziałam na fb 😍 I typuję do zwycięstwa :) Mega! Widzisz, z kolei u mnie nigdy nie doszło do spotkania z haftem koralikowym ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie spróbować :) tylko ostrzegam, wciąga niesamowicie😉

      Usuń
  9. Wow super wychodzi haft liska, dam obłędna :o coś pięknego ten wzór. Jeśli masz namiary gdzie taki podobny hafty zamówić to daj znać. Nigdy nie haftowałam z użyciem koralików. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten konkretny zestaw dostałam w prezencie, sama kupuję u Haliny Zych.

      Usuń
  10. Świetny haft! Idealna interpretacja wylosowanego hasła!

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...