sobota, 4 stycznia 2020

4. SAL z Hobberią w Klubie Twórczych Mam

Cześć.
Jakiś czas temu w Klubie Twórczych Mam ogłoszony został SAL z Hobberią. Do wyboru były trzy wzory ze świątecznymi drzwiami. 


Jeden z tych projektów znalazł się na moim tamborku.
Przyszedł czas by pochwalić się efektem mojej pracy. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie dodała czegoś od siebie. Taka już przekorna osóbka ze mnie. By nadać drzwiom przestrzenności wykonałam kontury według własnej wizji. 
Co myślicie o moich poczynaniach?

Tak prezentował się wzór pozbawiony konturów
Trochę konturów już jest...
Efekt końcowy

Szczerze mówiąc, to jeszcze powyższy haft nie został jeszcze zagospodarowany, chyba musi poczekać na moje natchnienie.

Jeśli jesteście zainteresowani, jak wykorzystały wzory inne uczestniczki SAL-u to odsyłam Was do Klubu Twórczych Mam tutaj.

Pozdrawiam serdecznie

 Aga

5 komentarzy:

  1. Fajnie sobie poradziłaś, gratuluję własnegopomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne świąteczen drzwi. A ja muszę się przyznać, że przegapiłam tą hobberie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jest tyle zabaw blogowych, że nie trudno coś przeoczyć.

      Usuń
  3. Nie znam się na hafcikach, ale wydaje mi się że te kontury nadały wzorowi charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tynka, ja uwielbiam eksperymentować. Odkąd nauczyłam się robić kontury, wiele wzorów je "dostaje ode mnie"- w ten sposób podkreślam wybrane elementy, dodaję charakteru, a zarazem sprawiam, że wzór staje się taki "bardziej mój"- nabiera indywidualnego charakteru.

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...