poniedziałek, 28 listopada 2022

201. K jak Kolorowy- tworzę w jednym kolorze ;)

 Dawno nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu rękodzielniczym. Dlaczego?
Permanentny brak czasu. Ale bardzo za tym tęskniłam i postanowiłam skusić się na wyzwanie bloga Tworzę w mono kolorze.
Dziewczyny w listopadzie kuszą barwami. Stworzyły tak cudne inspiracje, że nie byłam w stanie przejść obok nich obojętnie.
W moich zasobach czekał sobie motek w neonowych kolorach "Zachodu Słońca" od Izabelove Motki. Widząc temat wyzwania wiedziałam, że to kolory wręcz wymarzone i istny strzał w 10!


Cudne kolory, prawda?
Stworzyłam z nich niesamowitą chustę od Moniki- Muaa.handmade.
Z Monią znamy się już dłuższy moment i często testuję jej wzory. Mam do nich ogromną słabość. Na blogu prezentowałam już chustę w liski, Grażkę w wersji od dołu i asymetryczną od boku, Laurę- a dziś zaprezentuję Paprotkę.





Chusta powędrowała do mojej przyjaciółki Marzenki, która nosi ją z dumą :)
A Wy odważylibyście się na tak odważne zestawienie kolorów? 
Czy może wolicie nie wyróżniać się w tłumie?

Jak wspomniałam na wstępie, chustę zgłaszam na wyzwanie
K jak KOLOROWY <klik>


11 komentarzy:

  1. Aguś coś pięknego! Kolorki mega energetyczne a wzór rzuca na kolana:)
    Baaaardzo mi się podoba chusta i sesja zdjęciowa.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Mnie również ten wzór zachwyca- Monika stworzyła cudowną, ażurkową mgiełkę. Ja niestety z tych ciasno przerabiających włóczkę, więc miałam nie lada wyzwanie by tym razem nie zaciskać mocno oczek. Ale ostatecznie się chyba udało osiągnąć fajny efekt ;)

      Usuń
  2. Aguś, chusta rewelacyjna. I ta kolorystyka - trudno wzrok oderwać. Chociaż zazwyczaj noszę stonowane barwy, to nie mam problemu z założeniem czegoś odważnego kolorystycznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zdecydowanie z tych, co ubrania noszą w stonowanych kolorach. Wyjątkiem są kolczyki i chusty- te uwielbiam barwne i nie boję się odważnych zestawień :)

      Usuń
  3. Świetna ta chusta. Uwielbiam taki wzór co daje spore ażury, choć przyznam że ja to bym się chyba nie oważyła na takie ostre kolory. Wolę pastele choć na tej chuście wyglądają obłędnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to mój pierwszy motek z neonowej kolekcji od Izabelove Motki. Miałam lekkie obawy, czy nie będzie zbyt jaskrawa- ale efekt rzuca na kolana! Czasem trzeba zaszaleć ;)

      Usuń
  4. Przepiękna chusta! Kolory i jeszcze raz kolory, cudny motek :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  6. Piękny wzór i te kolory, brawo

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...