środa, 2 listopada 2022

197. Króliczek, miś i owieczka, czyli "pluszakowy zwierzyniec".

Witajcie Kochani,
mało piszę tutaj, co nie zmienia faktu, że u mnie powstaje wiele projektów. 
Część z nich jeszcze nie miała swojej premiery na blogu, więc śpieszę nadrobić te zaległości i pokażę Wam kilka maskotek w moim wykonaniu.

Pierwszy do prezentacji wskoczył króliczek, którego wykonałam z filmu instruktażowego Joli Mazurek. Zachęcam Was do zasubskrybowania jej kanału, bo naprawdę warto. Z jej filmami nawet laik jest w stanie zrobić maskotkę, torebkę czy szalik ;)


Króliś powstał z włóczki Himalaya Velvet- jest ona nieco cieńsza od Himalaya Dolphin Baby, ale równie fajna w dotyku i idealnie sprawdza się do wykonania maskotki.



Nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła czegoś od siebie- takim "moim" akcentem jest łatka w kształcie serduszka <3.
Ta łateczka tak mi się spodobała, że drugi miś jest jeszcze mocniej "połatany" :)



Prawda, że uroczy?

Jako ostatnią przedstawiam Wam słodką owieczkę, którą również wykonałam  według wskazówek Joli Mazurek i wyszła fenomenalna! Jestem mega zadowolona z efektu i coś czuję, że na jednej owcy się nie skończy.
 



Która maskotka jest Twoim faworytem?
Buziaki Kochani i do zobaczenia w kolejnym poście!
Serdeczności

6 komentarzy:

  1. Lubię filmy Joli mazurek, robi ona bardzo różnorodne projekty. Wszystkie maskotki wyszły Ci rewelacyjnie. Osobiście jestem fanką owieczek, może dlatego ze sama zrobiłam je chyba ze trzy . Co do włóczki to dzięki za info, pewnie skorzystam bo dotychczas robiłam z Dolphin Baby !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania szczerze polecam Himalayę Velvet- jest bardzo podobna do Dolphin Baby, tylko odrobinę cieńsza. Ja ją uwielbiam :)

      Usuń
  2. Ale super! Moim faworytem jest połatany misiaczek nr 2.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu- przyznam szczerze, że ja również bardzo go lubię. W pierwszej odsłonie miał być biały, ale wydawał mi się taki smutny ;)

      Usuń
  3. Jakie one są słodkie:):) cała się uśmiecham na ich widok ;);) owieczka chyba najcudniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje prace wywołują uczucie radości. Jak wspominam swoje dzieciństwo to nie było takich cudnych pluszaków. Chyba teraz staram się sobie to zrekompensować ;)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...