piątek, 11 listopada 2022

198. Jesienne Wisienki?

 Witajcie!

Znacie mnie już na tyle, że wiecie, iż bardzo chętnie biorę udział w różnego rodzaju testach.

Dziś przybywam zaprezentować Wam efekty moich prac nad wzorem Oli- Midnight.Swan. Przedstawiam Wam Wisienkę- wzór tak uroczy i wdzięczny, że w ramach testów powstały u mnie dwie chusty ;)

Pierwsza Wisienka powstała z włóczki od Plush.leaf, a konkretnie z motka o wdzięcznej nazwie "Francuska Winnica". Ten motek to była moja miłość od pierwszego wejrzenia- wiedziałam, że musi być mój ;)


Trochę danych technicznych :)
Metraż: 1400 m
Ilość nitek: 3
Skład: bawełna/akryl 50/50
Szydełko: 3,5 mm
Rozmiar chusty: 202x 91 cm (po blokowaniu)
podstawa+6 powtórzeń + zakończenie 

I zapraszam do podziwianie efektu końcowego.







Wisienka, w kolorach winnicy, sfotografowana na jagodnisku- cóż, spójność owocowa została zachowana ;) 
Żarty, żartami, a teraz pora na drugie wydanie "wiśniowego" wzoru.
Tym razem motek z Izabelove Motki skomponowany kolorystycznie przez moją znajomą.
Anetka zestawiła ze sobą następujące kolory: jeżyna, lawenda, jasno szary, gołębi niebieski.
Jak znam życie to między jeżynę a lawendę wcisnęłabym jakiś pośredni kolor, by przejście nie było tak "ostre", ale czasem trzeba iść na kompromis ;) 


A tak prezentuje się chusta wykonana z tego motka.



Tradycyjnie zostawiam garść danych technicznych :)
Metraż: 1400 m
Ilość nitek: 3
Skład: b/a 50/50
Rozmiar chusty: 196x90 cm (po blokowaniu)
Podstawa+ 6 powtórzeń + rząd półsłupków




Która wersja bardziej przypadła Wam do gustu?

Dziękuję za waszą obecność i przesyłam moc serdeczności.

Buziaki!

5 komentarzy:

  1. Naprawdę piękne. Jeśli o mnie chodzi, to druga wersja szczególnie mnie urzekła.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Powiem Ci szczerze, że ile osób tyle zdań- każdemu podoba się coś innego. Moją faworytką jest pierwsza chusta- stała się moją osobistą i najukochańszą :)

      Usuń
  2. Wiesz co Aga, obie wersje kolorystyczne mi się podobają. Ja tam wybieram raczej kolory zbliżone do siebie ale i takie mi się podobają zwłaszcza na gotowych wyrobach. Podziwiam Cię za te testy, jakoś nie potrafię się zdecydować co chcę robić !!! A nie da się ogarnąć wszystkiego na raz !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam wszystko 3 razy bo tak mi się podobało:):) bardzo ciekawe połączenia kolorów, przyciągają wzrok! Jeśli chodzi o chusty jesteś mistrzynią!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne chusty. Ile pracy w nie włożone. super

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...